Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem met playlist i.c.m. automix

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hiephoiHome userMember since 2011
Hoi!
Ik ben nieuw op het forum. Ik ben Moniek (jaja een vrouw in deze mannenwereld??). Ik heb virtual dj aangeschaft (versie 7.0) om samen met mijn collega organisatoren van het school en volksfeest de vrijdagavond te kunnen verzorgen. Die avond willen we gewoon een playlist op autoplay zetten en er verzoekjes tussendoor in de playlist schuiven. Niet heel moeilijk lijkt mij. Alleen nu heb ik een superplaylist gemaakt en nu geeft hij error aan. File does not excist. Maar als ik het nummer zoek in de libary, bestaat het nummer wel, en het nummer staat ook gewoon op mijn externe harde schijf..

Wie weet wat te doen? Want die playlist opnieuw maken heb ik niet heel veel trek in... De bestanden zijn ook niet verplaatst ofzo. En ze bestaan dus wel, terwijl VDJ zegt dat ze niet bestaan.

Groet,
Moniek
 

Posted Thu 05 Jun 14 @ 3:43 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
7.0?????
Update minstens naar 7.4.1

 

Posted Thu 05 Jun 14 @ 6:13 pm
hiephoiHome userMember since 2011
Volgens mij vroeg ik dat niet?
 

Posted Fri 06 Jun 14 @ 5:09 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
nee je vroeg het niet maar is wel de oplossing naar je probleem.... ;-)
 

Posted Fri 06 Jun 14 @ 11:23 am
Je hebt in mijn documenten een folder van Virtual DJ.
Daar zit weer een folder n die Playlists heet.
Daar kopieer je je eigen playlist naar toe.

Als je dan VDJ opent, dan klik je n het browser gedeelte playlists aan. daar zou dan je nieuwe playlist moeten staan.
Je zult even moeten rotzooien, want ik zal hier wel een stap of aaneijzing vergeten zijn aangezien ik deze weg nooit bewandel.
Maar met wat uitproberen zul je er wel komen.
 

Posted Fri 06 Jun 14 @ 3:43 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
hiephoi wrote :
...en het nummer staat ook gewoon op mijn externe harde schijf...

Zeker dat de externe HD nu geen nieuwe drive-letter heeft gekregen, dat kan het probleem zijn.
 

Posted Sat 07 Jun 14 @ 4:26 am
Dat denk ik ook.....
Je kunt je database openen met Kladblok en daarin kijken welke driveletter er in je database staat. Controleer dan welke driveletter je externe drive heeft. In Schijfbeheer kun je de driveletter van de externe drive toewijzen. Zorg dan dat die hetzelfde is als die in je database.
Welopletten als je de drive aan een andere PC hebt gekoppeld, dan kan je driveletter weer net zo makkelijk versprongen zijn (heb ik van de week "hardhandig" ondervonden....)
 

Posted Mon 09 Jun 14 @ 10:16 am


(Old topics and forums are automatically closed)