Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Wie kan mij helpen met de instelling licenties in de configuratie instellingen.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi
Wie kan mij helpen met de instelling licenties in de configuratie instellingen.

Ik heb zo wel een licentie voor de Lite verzie als de pro versie
Als ik op de Virtual dj website na mijn account ga en naar mijn licenties bevestigd hij dat ook
Toch lukt het me niet in Virtual DJ 8 Licentie en gebruikers account in te stellen in de 3 kolommen boven elkaar

Kolom een gebruiker zeg dat alles geregistreerd is ik kan dus ook in loggen in Virtual dj zonder steeds mij passwoord te moeten ingeven
Tot zo ver gaat het dus Maar de volgende kolom zegt dat mij controller vergrendeld is en als ik dus een pro licentie koop kan ik hem ontgrendelen
In het vak huidige key vraagt hij voer hier u keycode in maar daar gaat het fout als ik hier mij key ingeeft krijg ik de melding dit is een versie 7 key

Maar de verzie 8 heeft toch geen key. , of koop een volledige virtual dj dan word uw controller ontgrendeld
De handleiding geeft hier ook weinig uitleg over , wat moet ik doen om mijn controller een VMS4.1 fatsoenlijk te laten werken
Mijn besturingssysteem is windows 7
Musiclover

 

Posted Wed 04 Jun 14 @ 10:58 am
Hoi,

je zoekt te ver. Je hebt genoeg aan je Pro infinity-licentie om elke controller, die je hebt, aan de praat te krijgen. Die Light-licentie heb je niet nodig.
Ik gok dat je, naar aanleiding van je vorige vraag, inmiddels je Pro-licentie actief hebt gekregen (met je online PC je gebruikersnaam en wachtwoord van dit forum, welke ingevoerd moeten worden in de velden die verschijnen na het opstarten).
Mocht je dit ergens hebben over geslagen, dan start V8 op als de Home-versie en kun je inderdaad geen controller selecteren.
Ik moest het even uitproberen, maar denk wel dat ik het heb uitgevonden (...):
Zorg eerst dat je online bent met je PC. Start VDJ met aangesloten en ingeschakelde controller op. Kies nu Setup en ga naar de tab "Licenties". In het bovenste deel klik je op "Log uit". Daarmee is VDJ op zeker een Home-versie. Klik daarna op "Log in" en voer je gebruikersnaam en wachtwoord in zoals je die ook hier op het forum gebruikt. Heb je meerdere accounts, zorg dan in ieder geval dat je de gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt waarop je je je Pro-licentie hebt aangeschaft. Klik daarna op "Log in met VDJ-account" en VDJ start op. Je controller wordt herkend en, omdat je gezien wordt als Pro-user, je kunt nu wel aan de slag met Pro en je controller.
Vergeet de rest van het "Licenties-verhaal". Dat was in het verleden leuk omdat al je controllers onder je naam kwamen te staan, maar dat is nu niet meer. Er is dus geen enkele reden om extra licenties bij te voegen.
 

Posted Wed 04 Jun 14 @ 6:06 pm
Martin
Bedankt voor jouw antwoord
Musiclover
 

Posted Thu 05 Jun 14 @ 1:28 am
Hallo, aansluitend heb ik hierover nog een vraag: Ik weet niet zeker of ik nu de Pro infinety heb, ik zelf denk van wel maar wil het toch zeker weten. En dan heb ik nog een andere vraag over VDJ 8, de filter is anders dan in 7 klopt dat? En kan ik dat nog ergens verandren in die van 7 om die terug te krijgen zeg maar?

Pro infinety licentie ja of nee? Zo nee hoe krijg ik die dan wel?
 

Posted Mon 09 Jun 14 @ 8:11 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
onder huidige licentie staat Infinity dus ja
 

Posted Mon 09 Jun 14 @ 9:21 am
Oke thnx!
 

Posted Mon 09 Jun 14 @ 9:22 am


(Old topics and forums are automatically closed)