Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vdj 8 met SAMSUNG ATIV Book 9 Lite NP905S3G-K06NL

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

rebbiePRO InfinityMember since 2012
Hoi Martin , ( die weet die dingen wel )
Ik wil een reserve notebook aanschaffen voor te draaien als back up ,maar ik twijfel of deze voldoende is ,?
SAMSUNG ATIV Book 9 Lite NP905S3G-K06NL hij scoort 1560 CPU Benchmarks cpu
Mobile AMD A6 1450 Quad-Core (1.40 GHz)
Hij heeft wel ssd ipv hdd

Eddy
 

Posted Wed 28 May 14 @ 12:59 pm
Grapjas.... Ik zal zo mijn forumnaam aan laten passen naar WiKi FourS....

Het zou niet mijn keuze zijn. De processor (is overigens een 6-core) kan het werk wel aan en met 4 GB geheugen kom je er ook wel. Een ultrabook is alleen bedoeld om licht te reizen en snel een kantoorapplicatie of presentatie te kunnen laten draaien voor een zo lang mogelijke tijd. Dat kan alleen met een energiezuinige laptop, niet met een op prestaties gericht PC. De videokaart (Radeon HD 8250) zit tussen de HD 3000 en 4000 van Intel qua prestaties en dat zijn niet de beste videokaarten gebleken. Daarnaast moet die videokaart het hebben van het werkgeheugen van de laptop. Wil je dus iets gaan doen met video dan kom je in de problemen. Misschien doe je dat nog niet, maar houd er rekening mee dat je dat later misschien wel wilt gaan proberen en dan loop je klem.

Nu kost dat beestje tegen de €700,-. Voor dat geld kun je ook een Intel i5 met dedicated videokaart kopen. (Voorbeeld: Ik heb, voor net iets minder, een i5 met 6GB geheugen en een GeForce GT650 (2 GB) videokaart gekocht. Dat kan goed overweg met V8, video in HD-kwaliteit en (best belangrijk) mijn MC6000 onder ASIO met een latency van 1 ms)
Er zijn, wat mij betreft, dus betere laptops te koop voor hetzelfde geld.

Overigens is SSD prettiger dan HDD. Niet zozeer tijdens het draaien, maar als je moet herstarten om wat voor reden, gaat dat wel veeeeel sneller dan met een HDD.
 

Posted Wed 28 May 14 @ 5:39 pm
rebbiePRO InfinityMember since 2012
Quote removed

Okee , vanmiddag ga ik iets halen, ben lichtjes overtuigd .
 

Posted Thu 29 May 14 @ 3:57 am
Je kunt antwoorden door op het symbool midden onder deze post te klikken. Ik heb je quote verwijderd.
Ik ben benieuwd waar je mee thuis komt...
 

Posted Thu 29 May 14 @ 9:26 am
rebbiePRO InfinityMember since 2012
Ha ha
ja ben weer voor asus gegaan r510c ( gewoon degelijk) , daar staat nu vdj 8 op ,
maar eigenlijk wil ik er nu ook vdj 7.4 langs zetten , Ik mis mijn effecten ;-( .
Klopt het dat ik vdj 7.4 maximaal 2keer kan installen ?
En werkt het ook langs elkaar 7.4 bv op D en vdj 8 op C ?
Ik heb ook voor deze laptop gekozen omdat ie zegt icecool ,keeps palm rest cool...Ben benieuwd ?
En goed scherm
 

Posted Wed 04 Jun 14 @ 1:01 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
ik heb ze beide op 1 laptop staan en kan ze gewoon opstarten en gebruiken dus je kan 7.4.1 naast v8 hebben draaien.
ik heb ze zelfs wel eens per ongeluk allebei tegelijk aan gehad ....werkt ook gewoon.
 

Posted Wed 04 Jun 14 @ 4:14 am
rebbiePRO InfinityMember since 2012
Mooi , ga ik installen , kan ik morgen op ibiza alle kanten op .
Zal wel een fotootje plaatsen
 

Posted Wed 04 Jun 14 @ 4:51 am


(Old topics and forums are automatically closed)