Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Pioneer XDJ-R1 + Virtual DJ LE + welke versie nodig om te mixen?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

kietopLE userMember since 2014
Hallo,

Ik zie allemaal gevorderde vragen, maar ik heb misschien echte beginners vragen. Ik heb net de pioneer XDJ-R1 aangeschaft en nu gekoppeld met Virtual dj LE.
Mijn bedoeling is om vooral cd's (80/90's) te gaan mixen op vrienden feestje (enkel keer) en mixen op de computer te maken met vooral cd's en een enkele mp3 kan dit en welke versie van virtual dj kan ik het beste gebruiken?
 

Posted Mon 26 May 14 @ 4:03 am
Ik heb dat echt al uitgelegd: http://www.virtualdj.com/forums/188609/Dutch_Forum/Virtual_DJ_8_is_live__een_paar_zaken_zijn_anders_dan_je_bent_gewend_.html

Martin FourS wrote :
- LE-users: blijven met hun huidige versie werken. Wil je naar V8, dan kun je een V8 Controller aanschaffen. Klik hiervoor op "Buy" (in de bovenste menubalk) en voer je serial number (licentiecode) in van de LE-versie die je nu hebt. Je krijgt dan te zien wat je moet betalen. Wat vroeger ook al zo was, is dat de duurste controllers (met de dikste LE-versies) een hogere korting krijgen dan diegenen met een goedkope controller. Als er geen LE-versie bij je controller was geleverd, kun je wel een V8 Controller-licentie kopen. Je krijgt hierop echter geen korting. Die kost je dus 199,-.


De prijzen beginnen bij $49,- voor een upgrade naar een Controller-versie. Dan heb je V8 maar dezelfde mogelijkheden als dat je nu hebt. In jouw geval (weinig of geen inkomsten uit de hobby) zou ik blijven bij wat je hebt: de huidige LE-versie.
 

Posted Mon 26 May 14 @ 7:32 am


(Old topics and forums are automatically closed)