Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoe zet ik master sync uit of hoe dat ook maar heet.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

RyonkLE userMember since 2012
Hallo, heb nu een Numark n4 en ik heb het beat matchen al redelijk onder de knie alleen nu zit ik met een probleem...
Sinds vanmiddag toen ik een mp3 ging laden in virtualdj synchroniseerde hij de beat al toen ik op play drukte.
Ik heb ook al in de mapper gekeken maar en in opties maar ik kan nergens een optie vinden dat werkt.
Ik wil het echt handmatig doen met de pitch en de jogs.
Weet iemand hoe ik dit weer terug kan zetten naar de handmatige instelling?
Alvast bedankt.
 

Posted Wed 26 Feb 14 @ 11:20 am
Dit is afhankelijk van de skin waar je mee werkt: BNij de standaard V7-skin zit , schuin boven de Play-knop op je scherm, een hangslotje zonder tekst. Als je je muis erop zet zonder te klikken, verschijnt, als je dat niet hebt uitgezet, de tekst "Deck# smart_play". Als dat slotje oplicht (oranje) dan zet de software de pitch gelijk met die van eht andere deck.
1x Slotje klikken, zodat hij weer grijs is en het probleem is over.
 

Posted Wed 26 Feb 14 @ 5:30 pm
RyonkLE userMember since 2012
Martin FourS wrote :
Dit is afhankelijk van de skin waar je mee werkt: BNij de standaard V7-skin zit , schuin boven de Play-knop op je scherm, een hangslotje zonder tekst. Als je je muis erop zet zonder te klikken, verschijnt, als je dat niet hebt uitgezet, de tekst "Deck# smart_play". Als dat slotje oplicht (oranje) dan zet de software de pitch gelijk met die van eht andere deck.
1x Slotje klikken, zodat hij weer grijs is en het probleem is over.


Hey bedankt!! ik heb het gelijk geprobeerd en het werkte.
Het probleem was; ik heb ook nog alleen met de computer gemixt zonder console op de standaard v7 skin en waarschijnlijk heb ik op dat slotje geklikt wat je al zij.
In iedergeval bedankt voor je helpende antwoord! Nu kan ik weer verder met beatmatchen :)

Maar voor de duidelijkheid als iemand dit probleem ook heeft, na dat ik dat slotje weer terug gezet heb kon ik gewoon weer m'n eigen skin gebruiken waar dat slotje niet op zit.

 

Posted Thu 27 Feb 14 @ 4:45 am


(Old topics and forums are automatically closed)