Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Pioneer CDJ 850 + VDJ 7.4 PRO + USB probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Goedenavond,

Na een lange dag zoeken en zoeken naar een oplossing van het probleem wend ik mij tot jullie allen:

Dit is mijn probleem.

Ik heb sinds kort een nieuwe pioneer set aangeschaft (2x cdj850 + djm850). Hiervoor had ik een set met 2x CDJ400 en DJM 400.
Ik heb de nieuwe cdj's aangesloten op de PC (windows 7 Ultimate) met daarop VDJ 7.4 Pro. O ja natuurlijk ook even de nieuwe firmware van de cdj"s geïnstalleerd.

De cdj's i.c.m. VDJ werkt perfect (overigens net zo als ik gewend was met cdj400 set). GEEN PROBLEMEN.
Tot dat ik van PC naar USB wilde switschen. VDJ crasht en pas na opnieuw opstarten werkt VDJ weer.

Ik heb echt de gehele dag geprobeerd op het net een oplossing te zoeken, maar helaas....

Heeft iemand van jullie misschien enig idee wat ik fout doe????

Met vriendelijke groet,

dj-rinaldo
 

Posted Sun 02 Feb 14 @ 4:09 pm
Rinaldo,
ik mis een paar dingetjes:
- Je bent geregistreerd als LE-user met een DJ Console MKII.
- Je bent niet geregistreerd als Full Pro User
- Waarom schakel je tussen PC en USB?

Als je een geregistreerde Full Pro-versie hebt, kun je de laatste update ophalen uit je download center, waarna de CDJ-850 waarschijnlijk standaard ondersteund wordt. Er zijn verder niet echt problemen met deze spelers gerapporteerd.

Als je overigens de zoekfunctie had gebruikt, was je waarschijnlijk >>>hier<<< uitgekomen.
 

Posted Sun 02 Feb 14 @ 5:04 pm
Beste Martin,

Tsja als ik inderdaad de juiste zoekwoorden had gebruikt.
En het probleem wordt inderdaad in dat topic beschreven.

Het lijkt erop dat ik een aparte soundcard dient aan te schaffen om toch te kunnen switchen van PC naar USB en visa versa.

Bedankt voor de snelle reactie.

 

Posted Mon 03 Feb 14 @ 12:33 am


(Old topics and forums are automatically closed)