Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Pioneer DDJ-SR & VDJ

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Voor een tijdje terug heb ik ook een topic gemaakt met de vraag of er een mapping beschikbaar is voor de DDJ-SR van Pioneer. Ik kan namelijk maar niet wennen aan Serato DJ en het programma werkt lang niet zo fijn als Virtual DJ, VDJ is gewoon zeer gemakkelijk in gebruik etc. Nu is mijn vraag als ik Virtual DJ Pro aanschaf, gaat de controller dan werken?

 

Posted Sat 18 Jan 14 @ 8:53 am
Daar heb ik op geantwoord en helaas is daar geen verandering in gekomen:
Martin FourS wrote :
....Daarnaast is de controller ontwikkeld voor Serato en daarmee heeft Pioneer in het verleden al vaker bewezen niet zo vlot te zijn met het vrijgeven van gegevens om met andere pakketten te werken. Dus: nee, dat weet niemand. Er is zomaar kans dat die er ook niet komt.


Voorlopig nee, dus.
 

Posted Sat 18 Jan 14 @ 9:44 am
 

Posted Sun 19 Jan 14 @ 10:26 am
Nee, die was er eerder. Aan de link heb je niets, tenzij je Pro-user of hoger bent. Zonder Full Pro-versie van VDJ kun je de mapping dus niet downloaden.

SR, SB, Sx, het lijkt de belastingdienst wel. 't Wordt er niet makkelijker op.....
 

Posted Sun 19 Jan 14 @ 1:10 pm
Dat klopt, Ik zei ook dat het mogelijk was om je SR te gebruiken maar dan moet je PRO hebben en die mapper downloaden.
Maar omdat die geen PRO is zoals ik kunnen wij geen mapper downloaden voor onze SB/SR
 

Posted Sun 19 Jan 14 @ 1:25 pm


(Old topics and forums are automatically closed)