Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Kan ik een midi controller aansluiten op virtual dj broadcaster of pro basic???

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn virtual dj software uitbreiden naar broadcaster of pro basic, omdat ik pro full iets te duur vindt. Als ik bij de product informatie kijk staat er bij dat ze niet kunnen worden aangesloten op midi devices. Zelf heb ik de ion discover dj pro en die werkt perfect met virtual dj le.
Mijn vraag was dus of er een mogelijkheid is om mijn dj controller aan te sluiten op virtual dj broadcaster of pro basic?

alvast bedankt voor jullie hulp.
 

Posted Thu 09 Jan 14 @ 11:16 am
Nee, die is er niet. Uitsluitend de meegeleverde LE-versie of de Full Pro-versie werken met een controller. Waarbij je met Pro uiteraard kunt kiezen welke controller je gebruikt. (Dat gaat met LE niet)
 

Posted Thu 09 Jan 14 @ 12:16 pm
Bedankt voor de hulp!
 

Posted Thu 09 Jan 14 @ 3:14 pm
Hallo,

Ik heb een Dj midi controller van een maat van mij te leen een die wil ik graag binnenkort gaan gebruiken op een feest. Ik heb de bijbehorende software, maar als ik in virtual dj de dj midi controller wil selecteren krijg ik de melding: Er zit een fout in de ASIO sound-driver, Uw geluidskaart is waarschijnlijk niet verbonden. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik aan de knoppen op mijn midi controller kan draaien en dat op het beeldscherm ook gebeurt en dat er geluid komt uit de laptop?

Groetjes Jurn
 

Posted Wed 19 Feb 14 @ 9:38 am
Jurn,

een geleende controller kan, geleende software volgens de EULA niet. Je bent dus niet legaal bezig.
Voor de rest is je vraag te algemeen. Je kunt vanaf >>>Hier<<< een oplossing vinden.
 

Posted Wed 19 Feb 14 @ 11:22 am


(Old topics and forums are automatically closed)