Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: meerdere controlers met eigen skin mogelijk in vdj-le ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik heb 2 verschillende controlers (Ion/numark3 & Pioneer-WeGo).
Nu wil ik beide kunnen gebruiken op 1 machine (niet tegelijkertijd natuurlijk).
Maar de skin is die van de Numark (en omdat het een vdj-le versie is kan je de skin niet aanpassen).

Ik heb later de Pioneer gekocht en de bijgeleverde vdj-le software naast de bestaande geïnstalleerd. Ook al start ik de VDJ uit de nieuwe directory ik blijf de skin houden van de Numark (en de functioneert dan niet, ook al selecteer ik dan de ASIO driver)

De vraag is dus hoe kan ik op 1 PC 2 verschillende controlers gebruiken met VDJ (ieder met hun eigen skin of zelfs compleet gescheiden versies van VDJ) zonder dat ik nog eens $49 moet uitgeven aan een pro update ?

groeten,
Jovel
 

Posted Tue 24 Dec 13 @ 3:48 pm
Jovel,

wat je wilt lukt waarschijnlijk niet. Elke versie van VDJ LE is specifiek bedoeld voor de controller waarmee die is geleverd. Nu heb je weliswaar een aparte installatiemap gemaakt, maar de map Mijn Documenten/Virtual DJ heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien. De instellingen van je Numark (v6) zijn daar deels overschreven door de setup van V7 (je Pioneer).
Ik zou je niet kunne zeggen hoe dat op te lossen is. Er is geen mogelijkheid om een andere map te kiezen dan Mijn Documenten. Misschien dat een multi-boot een oplossing is, en anders een andere PC. Maar als je werkelijk maar $49,- hoeft uit te geven voor een update naar Pro, zou ik daar eerlijk gezegd niet eens zo lang wakker van liggen....
 

Posted Tue 24 Dec 13 @ 6:57 pm


(Old topics and forums are automatically closed)