Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: V8 naar Beta-stage: Post van Stephane Clavel in het General Forum

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Er zit schot in de zaak: binnenkort wordt de beta-versie van versie 8 vrijgegeven. De link naar het General Discussion Forum: http://www.virtualdj.com/forums/183877/General_Discussion/_BETA__VirtualDJ_8.html

Voor degene die het Engels niet helemaal machtig is:

"We gaan nu de laatste etappes in met beta-testen, om te bevestigen dat het programma stabiel is met elke configuratie.
Als je een geregistreerd beta-tester bent (als je een NDA hebt getekend het afgelopen jaar (NDA is Non-Disclosure Agreement, een geheimhoudingsverklaring)) kun je binnenkort een versie verwachten.
Er worden geen nieuwe Beta-testers geaccepteerd vanaf nu, maar als je eerder een actieve beta-tester bent geweest en denkt dat je erbij zou moeten horen, kun je contact opnemen met ons (Ticket of PM naar een Teamer)

En voor de anderen die geduldig wachten op nieuws:
VirtualDJ 8 is stabiel en alle nieuwe functies zijn doorgevoerd.
Het is al langere tijd zonder problemen live gebruikt in clubs en op bruiloften door teamleden.
We zijn nog wel bezig met kleine aanpassingen om de gebruiksvriendelijkheid en stabiliteit te verbeteren, maar we zijn er bijna.
Zoals gebruikelijk geven we geen deadline of verwachte datum van publicatie, maar we doen ons best de laatste beta-sessie zo kort mogelijk te houden."


Tot slot: Mij kun je niets vragen, omdat ik simpelweg ook niet meer weet dan wat er openbaar wordt gemaakt. En met openbaar bedoel ik wat er op NLU-level wordt gepost. Op hogere levels wordt er niets verspreid.
 

Posted Mon 23 Dec 13 @ 6:15 pm
forum begon de laatste tijd al een beetje te 'verzuren', werd dus wel tijd om iets te zeggen. Ik zie het graag te gemoed ware het niet dat ik toch wel erg tevreden ben met de recente overstap naar Serato DJ ..
 

Posted Mon 23 Dec 13 @ 11:05 pm
Ik heb, naast VDJ, ook Traktor , en hoewel de geluidskwaliteit in sommige gevallen beter lijkt, vind ik het gewoon niet prettig werken. Daarnaast ken ik VDJ bijna "inside out", dus als VDJ z'n werk doet (en dat doet het) heb ik vrijwel nooit een reden om Traktor te gebruiken.
Goed geripte nummers spelen in VDJ prima zonder noemenswaardig kwaliteitsverlies. en verschil hoor je eigenlijk alleen als je gaat vergelijken. En dat doe ik nooit tijdens een gig :D

Ik zit nu dus gewoon lekker op het puntje van mijn stoel.
 

Posted Tue 24 Dec 13 @ 2:29 am


(Old topics and forums are automatically closed)