Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Playlist / Tracklist Party

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey hey all,

Ben reeds enige tijd bezig met feestje te draaien. Nu voor een mega party ben ik op zoek naar een steengoeie tracklist. Bedoeling of eerder Genre is beetje alla danscafé of swing. Gaande van moderne commerciele over vlaams en ambi. Zelf ben ik fan van Feestpaleis in beervelde. Dus dit is eigenlijk wat ik wil bereiken. Weten jullie waar ik zo een lijsten kan vinden op het net. De muziek heb ik zelf al enkel nog een mega volgorde.

Party Greetz
 

Posted Sun 03 Nov 13 @ 4:51 am
Zo werkt het helaas niet......
Tenzij je een Hardwell, van Buuren, Romero, enz. bent. Dan komen ze nl voor jou en kun je (bijna) draaien wat je wilt.
Als (beginnend) Dj draai je "in dienst" van je publiek en loopt je vloer leeg als je iets draait wat op je lijstje staat, maar waarvoor je het publiek niet binnen hebt. Dat betekent dus: uitproberen, publiek "lezen", uitvinden waar ze voor blijven en schrappen waar ze voor weg lopen. Dat moet je ondervinden, dat kun je niet van een lijstje lezen. Volhouden aan je, van internet getrokken, lijst kan betekenen dat je de eerste slechte avond van je carriere gaat draaien.
Je eerdere avonden zouden je moeten helpen te weten wat werkt en wat niet.

Bijkomstigheid: De Free Home versie is bedoeld voor wat de naam zegt: om thuis mee te oefenen. Wil je er mee werken, dan dien je de Full Pro-versie aan te schaffen.
 

Posted Sun 03 Nov 13 @ 3:13 pm
Ik gebruik een full-pro versie. In het verleden draaide ik met BPM studio en veelal kermisdeuntjes. Weet wel wat werkt en niet maar is nu de bedoeling dat het eens meer swing en dance moet zijn. Kan proberen maar dacht dat makkelijk zou zijn mocht ik zo tracklist vinden.
 

Posted Mon 04 Nov 13 @ 1:48 pm
wat bedoel je precies met swing?
 

Posted Thu 07 Nov 13 @ 2:03 am
Benny Goodman, Count Basie, Gene Krupa, JJ Johnson, Glenn Miller, Buddy Rich..........
 

Posted Thu 07 Nov 13 @ 9:01 am
johansPRO InfinityMember since 2005
Tomronsse wrote :
Ik gebruik een full-pro versie. In het verleden draaide ik met BPM studio en veelal kermisdeuntjes. Weet wel wat werkt en niet maar is nu de bedoeling dat het eens meer swing en dance moet zijn. Kan proberen maar dacht dat makkelijk zou zijn mocht ik zo tracklist vinden.


Als je de Pro versie gebruikt, graag je registratie in orde brengen want als geregistreerd Pro user heb je veel meer voordelen.
 

Posted Fri 08 Nov 13 @ 2:05 pm


(Old topics and forums are automatically closed)