Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VirtualDJ pro v7 + Samples

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

heej,

ik heb 2 vragen:

-ik heb de Hercules dj console RMX 2, en ik gebruik daarbij de meegeleverde software namelijk VirtualDj LE, maar ik wil de pro versie gebruiken hiervoor maar dit lukt niet?

-als ik een nieuwe sample opneem, en ik doe eff iets anders (men pc gaat dan in stand-by modus) en ik start het programma (VirtualDJ LE) weer op dan ben ik al men opgenomen samples kwijt?

Kan iemand me alsjeblieft helpen hierbij?

Alvast bedankt,

Mvg Wouter
 

Posted Sun 06 Oct 13 @ 12:22 pm
Wouter, om up-to-graden naar Pro moet je hierboven even zoeken oftwel "scharrelen" (ik kan dat als pro-user niet zien), op het juiste knopje drukken en je kan VDJ 7 Pro kopen met een grote korting omdat je al de LE versie hebt.
Hou je Visa card bij de hand.

Mvg
Bob
 

Posted Mon 07 Oct 13 @ 3:26 pm
bobhofmans wrote :
Wouter, om up-to-graden naar Pro moet je hierboven even zoeken oftwel "scharrelen" (ik kan dat als pro-user niet zien), op het juiste knopje drukken en je kan VDJ 7 Pro kopen met een grote korting omdat je al de LE versie hebt.
Hou je Visa card bij de hand.

Mvg
Bob

Goeie INFO BOB :}



CB
 

Posted Tue 08 Oct 13 @ 9:21 am
Bob, dat kun je wel (alleen zonder de korting): Als je op Buy klikt en je scrollt naar beneden, dan zie je onderaan in kleine lettertjes een link staan voor het geval je nog een licentie wilt kopen. Daarvandaan ga je het aankooptraject in.

Voor Wouter: Klik bovenaan op "Buy", scroll naar beneden en vul je serial in van je LE-versie. Volg daarna de aanwijzingen en je ziet dan precies wat je aan korting krijgt.
 

Posted Tue 08 Oct 13 @ 12:10 pm
@CB, beetje sarcasme is altijd wel gezellig. Maar ik hield het met opzet vaag.
@Martin én CB, ik had geen zin om het uit te zoeken, buitendat vind ik dat-ie, zoals wij allemaal, hetzelf moet leren.
It's not rocket science.
Verder kan je uit zijn andere post opmaken dat hij helemaal niet van plan is nog eens extra geld uit te geven.
 

Posted Tue 08 Oct 13 @ 3:28 pm
Ik snap je, al vind ik de site niet op alle vlakken even duidelijk. Ik weet bv feilloos de weg naar de diverse controllerinstellingen, maar dat staat op de site nergens zo omschreven. Naar sommige zaken kun je je redelijk blind scharrelen.....
 

Posted Wed 09 Oct 13 @ 5:35 am


(Old topics and forums are automatically closed)