Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJ pool voor EDM muziek (geen video)

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Iemand hier ervaring met zogenaamde DJ-pools?

Zo'n structuur lijkt me voordeliger en makkelijker dan alle nieuwe tracks zelf constant in het oog (oor) houden...

Heb al naar een paar websites gezien, maar de meeste ervan lijken met toch meer naar een "amerikaans" dj-publiek te vissen, met veel pop en latin, dancehall...
Ik zoek eigenlijk een dj-pool met voornamelijk EDM, ik wil niet extra betalen voor muziekgenres waar ik geen interesse voor heb, heb ook geen nood aan muziekvideo's. Zolang het maar hoge kwaliteit is (bitrate,flac e.d.), DRM vrij (wellicht wel audio-'watermerk' maar zonder probleem te kopieren/branden/... en alle bestanden te behouden zelfs na stopzegging abbo), brede backlog voor missende classics te vinden (van liefst +10 jaar, meeste die ik bekeken heb doen slechts 6-8 maanden oud) is alles goed (liefst wel niet al te duur natuurlijk ;) maar voor wat, hoort wat dus afhankelijk wat er allemaal in het pakket zit, wil ik er wel voor betalen).
(Misschien heb ik wel redelijk zware eisen precies nu ik alles nalees .)

Of dl'en jullie gewoon tracks van dance-tunes/beatport...?
 

Posted Fri 30 Aug 13 @ 3:19 am
Ik kijk zelf eigenlijk met 1 oog naar de lijsten en luister veel wat anderen doen. Komt eigenlijk ook omdat ik geen blind vertrouwen heb in de rechtsgeldigheid bij een eventuele controle. Ben maar een kleine baas, dus daar wil ik geen risico mee lopen.
Je kunt kijken naar een abbo ContentUnlimited. Dat kost je nog geen 10 euro per jaar, dus dat je een bredere muziekkeuze voorgeschoteld krijgt is dan ook geen ramp voor dat geld.
 

Posted Fri 30 Aug 13 @ 5:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)