Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual dj LE 7 loopt vast & midi console pioneer wego werkt niet!!!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Na ongeveer 20 minuten reageert virtual dj niet meer en kan ik niet meer via mijn pioneer wego mixen en draaien. Viel mij op dat de cpu meter vaak steeds gaat pieken waardoor t programma vast loopt. Als ik bij taakbeheer gaat kijken op mijn pc dan vraagt virtual dj onwijs veel van de pc.

Waardeloos want nu kan ik niet lekker mixen en opnemen want hij kan ieder moment vastlopen.

Tips en trucs zijn van harte welkom om dit probleem op te lossen!

Alvast dank voor de moeite
 

Posted Wed 21 Aug 13 @ 3:50 pm
Houd je taalgebruik een beetje binnen de perken a.u.b. 't Is een openbaar forum....

Wat geeft taakbeheer nog meer aan? Je probleem kan door meer zaken worden veroorzaakt. Als je meer programma's op de achtergrond hebt draaien, zal VDJ idd meer zijn best gaan doen om het werk voor elkaar te krijgen. Daarnaast draait de Wego op ASIO, en dat is ook redelijk pittig. Dan wil je zo weinig mogelijk extra hebben draaien.

Kijk ook eens of je PC de USB-poorten niet afsluit na een tijdje. Energiebeheer wil, uit bezuinigingsoogpunt, je poorten nog wel eens stroomloos maken.
 

Posted Fri 23 Aug 13 @ 12:49 pm
Misschien handig om de specs van je laptop/pc en te delen. Ik heb zelf een WeGo gehad en je met inderdaad een redelijke PC hebben om het zonder problemen te draaien. Daarnaast is het handig om je internet connectie uit te zetten en inderdaad zo min mogelijk aan applicaties open te zetten op de achtergrond.
 

Posted Sat 31 Aug 13 @ 2:52 am


(Old topics and forums are automatically closed)