Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ verbreekt na ongv 2 min het contact met de dj controller

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Dacht dat het aan mijn controller lag, dat die niet goed ondersteunt werd door virtual dj, maar nu heb ik de mixtrack pro, en jahoor, net als je begint valt de verbinding op de een of andere manier weg waardoor de controller word uitgeschakeld en je alleen nog maar kunt mixen met het programma zelf..

Wat is hier het probleem van? Is dit op te lossen? Heb de gratis versie, (wil geen 200€ neertellen voor de volledige versie)
 

Posted Tue 13 Aug 13 @ 5:25 am
Dat is standaard zo als je met de home versie wilt draaien. Je krijgt enkel een paar minuten een "preview" van hoe de controller werkt op de home versie. Na die paar minuten stopt de ondersteuning (want ja Atomix wilt liefst wel dat je een volledige versie koopt).
Maar! In principe zit er bij de meeste controllers een LE versie van Virtual DJ bij, die moet je gebruiken, en best de code die daarbij zit even registreren hier op de site...
Bij de Mixtrack kan het zijn dat je die Serato versie hebt en er dus enkel Serato Intro bij zit...
 

Posted Tue 13 Aug 13 @ 7:22 am
Blasfemon heeft helemaal gelijk. Om precies te zijn: Je controller werkt 10 minuten met CDJ Home, daarna is het over totdat je de software opnieuw start. Wat de verschillende versies wel en niet kunnen zie je hier: http://www.virtualdj.com/products/comparison.html
Laat je nu niet verleiden tot de Basic- of Broadcasterversies. Die werken nl helemaal niet met je controller.

En zeg nu eens eerlijk: Zo het normaal zijn dat je met de gratis Home-versie net zoveel zou kunnen als met de Full Pro?
 

Posted Tue 13 Aug 13 @ 11:12 am
@ Blasfemon, bedankt, en ik heb de mixtrack 2e hands gekocht, en daar zat de software Traktor LE bij, maar volgens de verkoper was de invoercode maar 1 keer geldig en had ik er dus niks aan omdat ik die code niet meer kan gebruiken.

Als t goed is krijg ik morgen een cd binnen met de serato software, maar deze is voor windows 7 of hoger klopt dit?
Ik heb namelijk xp dus dan zal ik die niet werkende krijgen..

@ MArtin FourS, tuurlijk heb ik veeeel liever de Pro versie, maar kom op, 200€? Dan doe ik het wel even met de Demo versie tot ik een leuke software vind die wel betaalbaar is..

Nu zie ik trouwens via een link dat je VDJ Broadcaster voor €40,- kunt aanschaffen. Is dit ongeveer hetzelfde als de VDJ LE versie?
 

Posted Tue 13 Aug 13 @ 2:47 pm
Vraag op het Serato-forum even na of het ook met XP werkt.......

VDJ duur? Het oude verhaaltje: De aanschafprijs is éénmalig (updates zijn inbegrepen in tegenstelling tot andere softwarepakketten), vrije toegang tot alle downloads, technische ondersteuning van de supportafdeling, ondersteuning van vrijwel elke controller die wordt uitgebracht, full-screen video en karaoke, enz. enz. Dit ga je bij andere pakketten alleen terugvinden als je er extra modules bij koopt of hogere versies.
Zeker als je betaald wordt voor je gigs heb je dat zo terug.

En je laatste vraag:
Martin FourS wrote :
Laat je nu niet verleiden tot de Basic- of Broadcasterversies. Die werken nl helemaal niet met je controller.
Wat de verschillende versies wel en niet kunnen zie je hier: http://www.virtualdj.com/products/comparison.html

Klik even op de link. Daar staan alle (on)mogelijkheden van de verschillende versies.
 

Posted Wed 14 Aug 13 @ 3:23 am


(Old topics and forums are automatically closed)