Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Alle lampjes op mijn Hercules controller knipperen tijdens gebruik

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Als ik een tijdje aan het draaien ben, meestal na een uur of twee, beginnen alle lampjes op mijn Hercules controller snel te knipperen. Dat houdt 10 seconden of zo aan, daarna ziet het er weer normaal uit. In die 10 seconden kan ik gewoon door gaan met bedienen. Dit soort knipperacties blijven daarna om de zoveel tijd terugkomen. Ik heb nog nooit gehad dat alles uitviel, maar het voelt niet heel betrouwbaar. Herkent iemand van jullie dit? En zou het een software probleem zijn of ligt het aan de controller? Betreft 5 jaar oude Hercules DJC Steel.

groet,
Joris

http://www.PlayThatFunkyMusic.nl
 

Posted Wed 03 Jul 13 @ 3:40 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Wed 03 Jul 13 @ 5:27 am
Ik ben daarom ook wel een beetje bang dat, in combinatie met de problemen die je hebt gemeld in het General Forum, je controller aan het eind van zijn Latijn begint te raken. Nu is 5 jaar helemaal geen onredelijke leeftijd voor een Steel.
 

Posted Wed 03 Jul 13 @ 9:47 am
Dank voor de reacties!! Ik heb gekeken, geleerd en geconcludeerd... Dat het tijd werd voor een nieuwe controller ; )

www.PlayThatFunkyMusic.nl
 

Posted Sun 22 Sep 13 @ 4:45 am
ik had dit bij mijn Hercules rmx v : 1 ook eens echter nooit last gehad van veranderingen die dit opliep tegenover het mixen
 

Posted Sat 05 Oct 13 @ 8:21 am


(Old topics and forums are automatically closed)