Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vraag over content unlimited voor NL'ers

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste mensen,

Ik denk erover na om content unlimited te gaan gebruiken. Is dit wel geschikt voor mij? Ik draai namelijk, op amateurbasis 3 tot 6 keer per jaar, voornamelijk Nederlandstalige muziek en foute muziek. Is hier wel wat van beschikbaar. Het moet natuurlijk wel echt een meerwaarde hebben en clubsongs draai ik bijna niet.

Als ik al anders dan NL-talig draai, is het óf Engelstalige foute muziek (denk aan ABBA, MEAT LOAF, GREASE etc.) of 70's, 80's en 90's Classics.

Kan iemand me hierover adviseren/instrueren?

Bedankt!

~DutchBeginner
 

Posted Wed 19 Jun 13 @ 5:58 am
Tja ..je zou zelf ook wat kunnen na kijken..
Ik lees je berichtje en ging naar de Cont. Unlim. pagina.. tik in DE SJONNIES..
en kijk wat er te vinden is van De sjonnies.. zo zou je het zelf ook kunnen doen he ;}

Ga je favo atrtiesten checken en je weet of je dr wat aan hebt ..

CB
 

Posted Thu 20 Jun 13 @ 9:10 am
Wauw.. Overheen gelezen, sorry man! Ik las echt buiten die 3 tabbelletjes, omdat dat voor het subscriben was.. -_-'
Mijn excuses!

Bedankt voor de reactie in ieder geval!

~DutchBeginner
 

Posted Thu 20 Jun 13 @ 12:45 pm
DucthBeginner wrote :
Wauw.. Overheen gelezen, sorry man! Ik las echt buiten die 3 tabbelletjes, omdat dat voor het subscriben was.. -_-'
Mijn excuses!

Bedankt voor de reactie in ieder geval!

~DutchBeginner


No problemo...
De beste tip voor zulke dingen is gewoon ff aan klikken .. je zult NOOIT met een klik aan een abbo vast zitten ofzo ..
Dus je kunt altijd rond neuzen op sites ..

CB
 

Posted Fri 21 Jun 13 @ 1:14 pm
CB.Adams,

Nogmaals bedankt. Misschien dat mijn angst om meteen aan iets vast te zitten mee heeft gespeeld. i.e. Dat ik daar automatisch overheen las.

Bedankt!

~DutchBeginner
 

Posted Sat 22 Jun 13 @ 3:18 pm


(Old topics and forums are automatically closed)