Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Midi controller JB systems control 2 speelt niet af via RCA

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste Virtual DJ mensen,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Midi controller JB systems type 2. Nu zit er iets bij mijn instellingen niet correct, ik heb al vele opties geprobeerd maar het wil me maar niet lukken om het geluid via het RCA (rood en wit ) te laten afspelen.

Eerst gebruikte ik altijd een externe geluidskaart ( american audio interface) voor het afdraaien van de muziek via de speakers. En de headphone via de midi controller om de track voor te beluisteren. Dat werkte prima, maar na de aanschaf van een microfoon niet meer, als ik begin te praten gaat dit via de headphone die in de controller zit.

Wat is mijn vraag naar jullie:

Is er een instelling waarbij ik kan voorbeluisteren via headphone, via RCA kan laten klinken door de speakers en als de microfoon gebruikt word dat dit ook via het RCA gaat (dat is logisch).

Ik hoop van jullie te horen, alvast hartelijk dank.

Goed weekend,
Pieter


 

Posted Sat 25 May 13 @ 6:54 am
Pieter,

misschien handig om te vermelden welke versie van VDJ je gebruikt. LE hoeft niet te worden ingesteld en dan zijn de basisinstellingen in Windows niet correct.

Als je VDJ overigens registreert, hoeven we biet te vragen welke versie je gebruikt. Dan is dat al te zien aan het icoon onder je naam.
 

Posted Sat 25 May 13 @ 6:50 pm


(Old topics and forums are automatically closed)