Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VirtualDJ security: Program locked!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik was gewoon wat dingen aan het proberen in VirtualDJ. Toen drukte ik per ongeluk op 'MIC 1'. Bovenaan het scherm kwam de volgende tekst te staan:'VIRTUAL DJ SECURITY, PROGRAM LOCKED !'. Ik kon nergens meer op klikken en als ik VirtualDJ opnieuw opstart, blijft hetzelfde gebeuren. Ik heb VirtualDJ gedownload, dus ik heb geen serial. Ik weet niet of het daar aan ligt, maar zouden jullie a.u.b. willen helpen?
Alvast bedankt!
 

Posted Tue 30 Apr 13 @ 2:57 pm
Beste Joost,

als je de Free Home-versie ( http://www.virtualdj.com/download/free.html ) hebt draaien, kun je hier ( http://www.virtualdj.com/contact/index.html ) een supportticket aanmaken.
Als je je VDJ van een andere site dan deze hebt gedownload, dan heb je waarschijnlijk geen legale versie en is het niet mogelijk support te verlenen. Dat het programma blokkeert kan te maken hebben met de skin (schermtoets gemapped om VDJ op slot te zetten) of dat Atomix nu heeft uitgevonden hoe ze een gekraakte versie kunnen blokkeren, al ben je (bij mijn weten) de eerste die dat overkomt.
 

Posted Wed 01 May 13 @ 6:42 am
Martin, gewoon ff btw: BPM kon jaren geleden al (ik denk 2005) je gekraakte versie totaal deleten als je toevallig online was terwijl je met dat programma bezig was.
Het zou best eens kunnen dat Atomix nu ook op dat idee gekomen is.

 

Posted Wed 01 May 13 @ 7:57 am
Ik heb het inderdaad van een andere site gedownload. Kun je met die gratis legale versie ook alles? Of zitten daar veel beperkingen op?
Bedankt voor de hulp!
 

Posted Sat 04 May 13 @ 2:55 pm
Het ligt inderdaad aan de skin die ik gebruikte! Ik ga een andere proberen. Bedankt!
 

Posted Sat 04 May 13 @ 3:07 pm
Joost, houd er rekening mee dat je met je "foute" versie vaker tegen dit soort problemen aan gaat lopen. Is een goedbedoelde waarschuwing...
De Free Home-editie kan uiteraard niet alles wat de gekochte versie kan. Zou wat zijn dat wij €248,- (huidige verkoopprijs, ik heb er meer voor betaald) moeten dokken voor een versie die hetzelfde kan als de gratis versie. Zo werkt het niet.
De verschillen kun je >hier< bekijken.
 

Posted Sat 04 May 13 @ 8:00 pm
Beste , Ik krijg de fout protection 6 te voorschijn Kan iemand mij helpen .Ik moet wel er bij zeggen dat ik vertual dj pro eerst op mijn vaste pc heb gedownload maar op de laptop lukt het niet .Wat kan dat zijn ????
 

Posted Fri 17 May 13 @ 11:09 am


(Old topics and forums are automatically closed)