Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vdj vindt in 1 keer mijn harde schijf niet

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

djarie1Home userMember since 2011
Hee mannen (vrouwen),

Helaas mijn serienr niet bij de hand.....
Maar sind vandaag een klein probleempje tijdens het draaien...
Vdj had een beetje lang nodig om een liedje in te laden in de linkse speler dus na nog een keer proberen ...toch maar besloten even op windowsplayer een liedje laten afspelen en vdj opnieuw opstarten.....

Dus opstarten en bleef ie dus staan op het opstart scherm en dat duurde en duurde.....uiteindelijk de harde schijf losgekoppelt...zegt vdj dat er een error in me harde schijf zit en dat ik me harde schijf moet fixen....en start normaal op....dus zonder harde schijf

Dus alles dan maar uit en opnieuwe opstarten....zelfde probleem....wtf
Op een gegeven moment na een aantal keer opstarten deed ie het eindelijk weer en op verzoek van vdj bij config,browser fix op fix gedrukt...zegt ie dat er niks aan de hand is....gelukkig de rest van de avond geen problemen meer gehad....

Wat zou het kunnen zijn.....???
 

Posted Tue 12 Feb 13 @ 6:42 pm
djarie1 wrote :
Helaas mijn serienr niet bij de hand.....


Deze smoes kende ik nog niet.........

djarie1 wrote :

Wat zou het kunnen zijn.....???


Zonder serienummer gebeuren er wel eens meer vreemde dingen..........

 

Posted Tue 12 Feb 13 @ 6:51 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Hardware brak ?
 

Posted Wed 13 Feb 13 @ 4:51 am
misschien heb je een virus op je pc, zeker geen vdj probleem.

graag registreren aub
 

Posted Wed 13 Feb 13 @ 5:41 am
Misschien heeft je harde schijf teveel "corrupte" sectoren. Het kan ook zijn dat je Harde Schijf op zijn eindje loopt en daarom problemen geeft.
http://windows.microsoft.com/is-IS/windows-vista/Check-your-hard-disk-for-errors. Google kan heel handig zijn als je hardwareproblemen ervaart.
http://pcsupport.about.com/od/toolsofthetrade/f/testharddrive.htm

@bobhofmans, waarom ga jij er bij elke gebruiker die zijn "serial" niet geregistreerd, automatisch vanuit dat ze een illegale versie van VDJ gebruiken?! Bij mij deed je dit ook al... Erg vervelend. Misschien gebruikt hij inderdaad een illegale versie, maar dan nog.
 

Posted Thu 14 Feb 13 @ 1:09 pm
't Is geen nieuw verhaal, maar ik ga er toch even op in:
Atomix' policy is dat ook NLU's (No License users) recht hebben op hulp. Dat kan zijn omdat het gebruikers zijn van de Free Version (ook daar is het niet mogelijk om jezelf te registreren) of omdat het gebruikers zijn van gekraakte versies. De laatste categorie mag ook hulp verwachten omdat het potentiele klanten zijn. Niets om trots op te zijn, maar ik ben er zelf een voorbeeld van.
Het staat andere gebruikers vrij te reageren zoals het hun uitkomt. Daar zijn we / ben ik relatief makkelijk in zolang het terecht is. We hebben bijna alle smoesjes om je niet te registreren al gelezen, dus ik snap Bob's reactie ook wel. Als je jezelf toch geroepen voelt om een oplossing te bieden houdt niemand je tegen. Geef je een oplossing: Prima. Ben je overtuigd van het gebruik van een gekraakte versie: Ventileer gerust je mening en laat de betreffende gebruiker weten dat de gebruikte versie problemen kan geven. Daarnaast kun je, na registratie, vaak (dus niet altijd) een update ophalen die je problemen kan verhelpen. Een niet geregistreerde gebruiker kan dat niet. Zijn/haar probleem.

Als uit niets blijkt dat de OP (original Poster) een gekraakte versie gebruikt, dan zal ik daar een melding van maken in het bewuste topic. Als het terecht is dan mag je best (binnen de grenzen van fatsoen) je mening geven. We zijn geen politie-agentje, we gaan ervan uit dat iedere gebruiker zelf snapt waar het ophoudt.
 

Posted Thu 14 Feb 13 @ 3:10 pm


(Old topics and forums are automatically closed)