Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoe kan ik virtual dj continu laten spelen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hey allemaal , ben nieuw met dj software want ben der nog eentje die met de vinyl is opgeleerd :-) ...doch we moeten mee me onzen tijd e...wen virual dj gewoon te gebruiken om in het begin auto. plaatjes na elkaar te spelen ma hoe doe ik dat ? kan me iemand dit van a-z even uitleggen aub want het lukt me niet .. alvast dank bij voorbaat
Mvg
Erwin
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 3:57 am
Wat jij zoekt heet "Intelligent Automix". Aangezien je niet aangeeft met welke versie je draait, kunnen wij ook niet zien of jouw VDJ geschikt is voor automix.
Dat kun je zelf uitzoeken alsje hierboven bij products kijkt en dan comparison aanklikt.
Daar zie je welke versies automix hebben.
Heb je een gekraakte versie, dan is van alles mogelijk. Soms ontploffen de luidsprekers als het derde nummer 17,5 seconden bezig is.

 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 4:07 am
;-) thanks maat het de free virtual dj home version ..ik weet ni of dat die dat kan ?
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 4:14 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
erwineken wrote :
...ik weet ni of dat die dat kan ?

Antwoord
bobhofmans wrote :
Dat kun je zelf uitzoeken alsje hierboven bij products kijkt en dan comparison aanklikt. Daar zie je welke versies automix hebben.



 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 4:30 am
blijkbaar moet hij da kunnen ;-) de vraag is nu hoe stel ik dit in ....greetz erwin
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 5:03 am
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 5:54 am
dank u wel ....ga dit hiermee es proberen ...
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 8:16 am

 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 8:43 am


(Old topics and forums are automatically closed)