Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Net nieuw hier. Meer nummers in wachtrij mogelijk ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi ik ben nieuw hier. Ik wil de nieuwe Wolfgang dj controler in een discotheek gaan gebruiken. Ik kan nu steeds maar 1 nummer klaarzetten zoals ik het nu zie. Wat als ik naar het toilet moet ? Hij stopt iedere keer na een nummer te hebben afgespeeld. Kan iemand mij vertellen of ik ook meer nummers er in kan zetten. Ik wil de laptop gebruiken met memorie stick en daarnaast een mp3 schijf en nog nummers op de harde schijf. Met de windows media player kan ik meer nummers selecteren, maar bij het gebruik van de dj controler is die functie uitgeschakeld. De meegeleverde software is van 2010. Ik zie nergens een upgrade of iets dergelijks. Alvast bedankt. Dj. America
 

Posted Wed 09 Jan 13 @ 3:07 pm
Wat jij nodig hebt is "Intelligent Automix".
Als je hierboven naar Products>software>comparison gaat, zie je dat jouw LE version niet geschikt is voor automix. Daarvoor dien je minsten VDJ Pro Basic te kopen. De prijs daarvan is 99 US$, maar het is mogelijkk dat je een korting krijgt met je LE nummer. Moet je zelf even kijken.
Uiteraad, op VDJ Pro Full krijg je alle mogelijkheden. Maar dat gaat waarschijnlijk boven je budget.
Ik kan je echt de upgrade en daarmee de automix functie aanraden. Ik draai zelf in een drukke disco, waar ik als baas veel achter de bar moet om mensen te bergoeten en zelf een drankje te maken.
Het werkt perfect en die 100 dollar heb je er in één avondje uit.

Succes

 

Posted Wed 09 Jan 13 @ 8:29 pm
Correctie op Bob z'n post:
Alleen de meegeleverde LE-versie en de Full Pro-versie werken samen met de controller. De Basic-versie doet dat niet!! Daarmee kun je alleen met muis en toetsenbord werken.

In jouw geval kun je alleen naar Automix met de Full Pro-versie als je met de controller wilt blijven werken.
Om je volgende vraag vast voor te zijn: de LE-versie is een kadootje bij je controller. Dat is een demo-versie zodat je in ieder geval met de controller kunt werken. Helaas kun je daar geen volledige functionaliteit van verwachten.
 

Posted Thu 10 Jan 13 @ 4:15 am


(Old topics and forums are automatically closed)