Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Beginnende/opkomende dj vragen??

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste mensen,

Ik heb nog een paar vragen, die nog niet zijn beantwoord...

namelijk:
- Wat is de beste manier om te oefenen,
- Is er een specifiek laptop merk/winkel waar het beter is om een laptop te halen (goedkoop, maar genoeg om te draaien)
- Wat beste speakers zijn voor beginners!
- Wat je nog meer nodig hebt als beginner, zonder (console, laptop, speakers (versterker)
- Als numark mixtrack pro, goed beginnende consol is waar ik wel ff mee kan doen? (uit feiten, etc (weet dat eigen mening is, maar qua materiaal etc..)

Alvast bedankt

Mvg, Wendel
 

Posted Thu 27 Dec 12 @ 7:14 am
Eigenwijs?

Martin FourS wrote :
Bram,

ik heb zo langzamerhand geen idee meer hoe ik tot je doordring, dus doe ik het maar zo: Zou je willen stoppen met het meerdere keren dezelfde vragen stellen? Al je vragen zijn beantwoord, het is nu tijd dat je zelf eens op onderzoek uit gaat.

De specificaties van je laptop zijn bekend, voor de keuze van de controller heb ik je al eens naar de >forumregels< verwezen. Ga zelf eens langs een winkel en probeer ze uit, kijk of ze in je budget passen en ga er van uit dat je eerste controller is om de hobby te verkennen. Niemand draait zijn hele carrière met zijn eerste controller.

Ga zelf ook eens door de site voor info. >Hier< staat al veel info over controllers en in de >Wiki< vindt je van alles over instellingen, handleidingen, terugkerende vragen enz.

Tot slot: dit is een forum. Je krijgt echt wel antwoord als iemand je vraag kan beantwoorden. Niemand zit hier te wachten totdat er een vraag wordt gesteld. Een beetje geduld kan geen kwaad. (en het is (nog) kerst. De meesten hebben wel andere dingen te doen.....)

Als je wilt oefenen op je PC zonder geld uit te geven kun je >hier< de gratis versie ophalen. Deze kun je op je PC installeren en bedienen met je muis en toetsenbord.

Ik sluit deze post.

Succes.


Nogmaals: Al je vragen worden beantwoord als je de linkjes volgt die we je hebben gegeven in de diverse posts die je hebt aangemaakt. Waar en welke spullen je koopt mag je zelf bepalen. Sommigen hebben hun voorkeur uitgesproken, maar je kunt zelf (evt. in overleg met je omgeving) best bepalen waar je het liefst naartoe gaat.
Dit is een forum over Virtual DJ, niet de Consumentenbond. Alle vervolgposts die je nu plaatst over hetzelfde onderwerp zal ik verwijderen.
 

Posted Thu 27 Dec 12 @ 7:39 am


(Old topics and forums are automatically closed)