Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Uw serienummer is niet correct, gelieve service@virtualdj.com te contacteren

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik wil virtual dj herinstalleren en krijg volgende foutmelding. Uw
serienummer is niet correct, gelieve virtualdj.com te contacteren. Mijn
serienummer is nochtans wel correct. En blijkbaar is het mailadres niet juist
 

Posted Sat 22 Dec 12 @ 4:24 am
Lijkt op en virusje of een grappenmaker.
Zeker met dat mailadres. Daar komt nog bij dat VDJ niet in het Nederlands schrijft (dacht ik tenminste) en contacteren doe je via de support site iun het Engels. "Ticket aanmaken" noemen onze moderators dat.

 

Posted Sat 22 Dec 12 @ 4:32 am
Ja, maar jij bent geen moderator (dacht ik tenminste) en ik krijg de foutmelding wel in het nederlands. Ik heb een ticket aangemaakt, maar wou het hier ook eens vragen.
 

Posted Sat 22 Dec 12 @ 5:10 am
Blijkbaar weten ze via het ticket ook geen raad, tof. Ik heb het voorlopig kunnen oplossen via een systeemherstel uite te voeren.
 

Posted Sat 22 Dec 12 @ 1:16 pm
Jan, het emailadres waarmee je bent geregistreerd kun je terugvinden in "Modify my profile" bovenaan deze pagina. Het serienummer staat (uiteraard) in je downloadcenter. Die gegevens moeten werken. Eerlijk gezegd lijkt het erop dat Bob gelijk had: als je met een systeemherstel wel de gegevens correct kunt invoeren, lijkt het erop dat er iets is geweest dat zich met je registratie heeft bemoeid. Ik zou zeker een volledig nieuwe installatie overwegen (formatteren en Windows opnieuw installeren) of in ieder geval een complete scan van je harde schijf overwegen met een goede virusscanner.
 

Posted Sat 22 Dec 12 @ 4:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)