Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Denon MC 3000 probleem bij configureren.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

stevoqxPRO InfinityMember since 2011

Op de eerste afbeelding zie je de instellingen volgens het boekje. Deze werken NIET!!! De tweede afbeelding is een andere instelling die wel werkt. In plaats van te kiezen voor de "headphones" en daarin de ASIO drivers te kiezen, moet je de "advanced" selecteren en vervolgens als "MASTER"--> luidsprekers (MC3000) channel 1&2 selecteren en vervolgens "headphones"--> luidsprekers (MC3000) channel 3&4 selecteren.
Heeft er iemand dit ook ondervonden?

MSI i3 windows7
Denon MC3000
 

Posted Sat 01 Dec 12 @ 3:21 pm
Dat lijkt op een probleem met de ASIO-driver. Wat je in het 2e scherm hebt gedaan is de WDM-drivers selecteren waar je in het eerste nog de ASIO-driver hebt gepakt. Je bereikt overigens hetzelfde door in de simpele setup (je eerste scherm) in het onderste vak te kiezen voor dezelfde opties als in het tweede scherm. (Luidsprekers (MC3000))
Je zegt overigens dat het niet werkt, maar je meldt niet wat je als resultaat krijgt. Krijg je een waarschuwing? Draaien de decks maar hoor je niets? Heb je de laatste versie van de ASIO-drivers al opgehaald? (V2.2.2)
 

Posted Sun 02 Dec 12 @ 6:47 am
 

Posted Sun 02 Dec 12 @ 6:50 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Als ik de configuratie maak volgens eerste scherm, dan werkt alles op visueel niveau, tot en met bewegende vu meters op de MC3000 maar er is geen geluid. Niet op de voorbeluistering en niet op de masteruitgang. Ook nadat ik alle faders naar boven naar beneden + draaipots heb bewogen. Ik heb de ASIO driver van mijn cdrom die bij de MC3000 zit gebruikt. Ik kan op dit moment niet zien welke versie. Heb mijn laptop hier niet.
 

Posted Mon 03 Dec 12 @ 5:54 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik ben ook eens op dat forum gaan lezen. Ik ga het eens bekijken. Lijkt idd een probleempje bij Denon te zijn. Ik ga vanavond eens zonder usb keyboard proberen.
 

Posted Mon 03 Dec 12 @ 6:16 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Yep het is dus wel degelijk een probleem met het USB keyboard. Ik heb dat uitgetrokken en daarna de configuratie van het boekje gevolgd en het werkt. Als ik dan het klavier inplug, dan krijg ik soms een foutmelding over het klavier. Als ik het klavier rechtstreeks op een andere poort van de computer (en niet op de hub) aansluit dan werkt alles nog.
Ik zag trouwens dat er een update voor de MC3000 is (26/11) maar dat zou invloed moeten hebben op de vu meters. Dit lijkt dus nu te werken zoals het hoort.
 

Posted Mon 03 Dec 12 @ 2:04 pm
Mooi dat het opgelost is. Nu een draadloos keyboard? ;)
 

Posted Mon 03 Dec 12 @ 2:43 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
D'as nu geen prioriteit. Eerst de videoproblemen uit de weg ruimen maar daar krijg ik niet veel feedback over. Ik kan me niet indenken dat ik de enige ben die deze problemen ondervindt.
 

Posted Tue 04 Dec 12 @ 4:21 am


(Old topics and forums are automatically closed)