Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Tracks previewen/beatmatchen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

iMaxZHome userMember since 2012
Hallo beste mensen van het VDJ Forum,

Ik heb een Hercules DJ Control Steel gekregen voor mijn verjaardag maar nou is het probleem dat hij geen headphone aansluiting heeft en ik wel met mijn headphone wil kunnen draaien, aangezien ik tracks wil kunnen voorluisteren en wil leren beatmatchen.. Is er een manier hoe ik dit zou kunnen doen zonder mijn controller weg te doen en een nieuwe te kopen, aangezien dat zo lullig is tegenover mijn vriendin (van haar gekregen) ;p Ik ben best bereid geld uit te geven aan iets van een splitter ofzo maar zou mn god niet weten hoe ik daar naar moet zoeken. Heb ook al het forum afgezocht maar kon niet echt iets vinden wat ik begreep/nuttig vond.

Bij voorbaat dank,

Max (Big Bear)
 

Posted Wed 07 Nov 12 @ 8:30 pm
dat is logisch, er zit geen geluidskaart in de controller, als je een koptelefoon wilt aansluiten, zal je een meerkanaals geluidskaart moeten koppelen aan vdj of deze controller ruilen voor 1 met ingebouwde geluidskaart
 

Posted Wed 07 Nov 12 @ 9:35 pm
iMaxZHome userMember since 2012
heb je misschien een link voor een externe geluidskaart of iets wat ik zou moeten hebben?
 

Posted Wed 07 Nov 12 @ 10:40 pm
Je zou natuurlijk altijd je controller, met een kleine bijbetaling, kunnen omruilen voor een Hercules RMX of RMX 2. Die lijken vrij veel op de steel. Prima apparaten en wellicht ook nog net uit te leggen aan de vriendin.
 

Posted Thu 08 Nov 12 @ 6:16 pm


(Old topics and forums are automatically closed)