Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules DJ Control MP3 E2 MIDI met Virtual DJ

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.



Hallo!

Ik heb een tijdje geleden de Hercules DJ Control MP3 E2 MIDI gekocht.
Hierbij zat standaard een oude versie van Virtual DJ gelevert (eentje niet met die zwarte layout maar wat er echt oud uit ziet en met groen/rood en blauw), deze heeft ook veel minder functies en ik vind hem minder fijn werken. Ik had hiervoor al de Virtual Dj Home, maar hier kan ik met Hercules niet op aansluiten; dan komt er te staan dat ie niet werkt daarmee en dat ie over 10 minuten uit zal vallen.
Weet iemand welke versie ik hier wel mee kan gebruiken? en waar ik die kan vinden.

Ik hoop dat iemand me kan helpen
alvast bedankt!!

 

Posted Thu 20 Sep 12 @ 3:39 am
Hoi,

er is helaas maar 1 antwoord mogelijk: de Pro Full-versie. Dat je met een oude LE-versie te maken hebt heeft te maken met het feit dat het ook al een oudere controller is. Had je nu bv de RMX2 gekocht, dan had daar V7 bij gezeten.

Wat wel en niet kan met de verschillende versies kun je >hier< zien.
Als je de Full-versie wilt kopen, dan kun je >hier< terecht.
 

Posted Thu 20 Sep 12 @ 6:47 am
Bedankt voor je antwoord!
Oke jammer, 250 euro is wel erg veel geld daar kan ik zowat een nieuwe DJ console van kopen waar dat programma dan al bij zit :p.
 

Posted Sat 22 Sep 12 @ 4:38 am
Graag gedaan.
Als je een andere (duurdere) controller koopt zit er nog steeds een LE-versie bij. Het is wel zo dat je, met een duurdere controller, meer korting krijgt als je upgrade naar de Full Pro-versie. Hoeveel dat is kan niet vooraf bepaald worden, omdat dit afhankelijk is van de afspraken die met de fabrikanten zijn gemaakt maar kan oplopen tot 50%.
En vaak blijkt bij de duurdere controllers een LE-versie te zitten waar je net iets meer mee kunt. Zie jouw huidige LE-versie maar als een soort LE-Light..
 

Posted Sat 22 Sep 12 @ 6:50 am
djtibi5Home userMember since 2012
hallo ,

ik heb een probleem,
namenlijk met de driver
van mijn dj control mp3 E2
voor mijn mac kan hij het niet downloaden ,
oké maar er is een oplossing ,
een driver downloaden van internet
maar dan heb ik nog problemen .
namenlijk dit ;
en dit
,, ik weet niet wat ik ermee moet doen er staat nergens iets om door te gaan .
weet er iemand alstublieft , wat het
antwoord is ,

groetjes dj tibi
 

Posted Mon 31 Dec 12 @ 3:54 am


(Old topics and forums are automatically closed)