Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Kleuren veranderen.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo mannen,


Ik heb een vraag, kan je de kleuren veranderen van Deck 1, 2, 3, 4.
Heb altiijd 4 decks aan staan.
Is altijd blauw- rood- groen -geel.

Is dit te veranderen ?




Groetjes,
 

Posted Sat 25 Aug 12 @ 8:50 am
als je handig bent met het maken van skins kan je de kleuren veranderen, daarvoor kan je een tool downloaden in de download sectie/tools
 

Posted Sat 25 Aug 12 @ 9:59 pm
Hallo,

Nou ik heb dat gedaan, en geinstalleerd.
Nu moet ik weer een donatie doen.
Ander werkt ie niet volledig.


Pfffff, hier wordt ik wel verdrietig van


Zou het niet mogelijk moeten zijn / wezen dat mensen die een PRO versie hebben gekocht en geregistreerd zijn. En daar toch Dik voor betaald hebben. Dit soort Tools nog eens moeten betalen.

 

Posted Sun 26 Aug 12 @ 9:33 am
Hoi, Hendrik,

Jeremy heeft dit als gebruiker gemaakt. Dit komt dus niet uit de koker van Atomix. Op zijn wall is te lezen dat hij redelijk geld heeft uitgegeven voor de tools en compilatieprogramma's om het programma te kunnen maken. Als hobbyist zijn er grenzen aan wat je wilt uitgeven om anderen te helpen. Vanuit dat oogpunt is het dus niet onredelijk.
Ik heb overigens ook dat tientje betaald om de skin resizer volledig te kunnen gebruiken.
 

Posted Sun 26 Aug 12 @ 10:46 am
Hendrik64 wrote :
Hallo,

Nou ik heb dat gedaan, en geinstalleerd.
Nu moet ik weer een donatie doen.
Ander werkt ie niet volledig.

Pfffff, hier wordt ik wel verdrietig van

Zou het niet mogelijk moeten zijn / wezen dat mensen die een PRO versie hebben gekocht en geregistreerd zijn. En daar toch Dik voor betaald hebben. Dit soort Tools nog eens moeten betalen.



Hendrik, je kan ook gewoon zelf in de code van de skinfile duiken met een goede texteditor. Dat is niet zo moeilijk als het lijkt. Je hebt vrij snel gevonden waar de kleuren worden gezet, vervang overal die kleurwaarde met een ander en de kans is erg groot dat het direct goed werkt.

 

Posted Thu 30 Aug 12 @ 5:58 am
Martin FourS wrote :
Hoi, Hendrik,

Jeremy heeft dit als gebruiker gemaakt. Dit komt dus niet uit de koker van Atomix. Op zijn wall is te lezen dat hij redelijk geld heeft uitgegeven voor de tools en compilatieprogramma's om het programma te kunnen maken


Ik kan Jeremy natuurlijk beste begrijpen, ware het niet dat Atomix ook bij de upload sectie heeft staan "Every month, Atomix Productions will send some cash to the most downloaded developers. If your artistic or coding skills are good, you can seize up a good regular income" als ze dat daadwerkelijk doen dat is dat in lijn met de verwachting van Hendrik. Zeker omdat de tools alleen toegangkelijk worden gemaakt als benifit voor Pro gebruikers, dus in essentie betaal je er al voor.
 

Posted Thu 30 Aug 12 @ 6:04 am
het is inderdaad eten van twee walletjes
 

Posted Thu 30 Aug 12 @ 8:26 am
jboerlage wrote :
... als ze dat daadwerkelijk doen....


Daar hoor je dus verder niets over, dus da's lastig oordelen. De opmerking die ik plaatste is hetgeen Jeremy zelf als verklaring heeft aangedragen.
 

Posted Thu 30 Aug 12 @ 11:22 am
Waar ik ook een beetje bang voor ben, dat je een bijdrage moet gaan leveren op VDJ 8.

 

Posted Thu 30 Aug 12 @ 12:06 pm
Hendrik64 wrote :
Waar ik ook een beetje bang voor ben, dat je een bijdrage moet gaan leveren op VDJ 8.



Nahhhhh, dat gaan ze niet doen
 

Posted Thu 30 Aug 12 @ 12:08 pm
klopt, dat is het grote voordeel waar vdj zichzelf beter vindt dan native instruments, ze rekenen NOOIT geld voor een update
 

Posted Thu 30 Aug 12 @ 12:45 pm
nou word ik toch weer blij van, zweet zweet :)

 

Posted Thu 30 Aug 12 @ 1:18 pm


(Old topics and forums are automatically closed)