Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nieuweling heeft hulp nodig|!!!!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik ben zegmaar net een beetje aan het beginnen met het dj gebeuren ik gebruik gewoon Virtual Dj thuis
en ik vind het heel leuk nu wil ik wat laten we zeggen equipemtn kopen een mixer ofzo zegmaar gewoon
alles wat erbij hoort en ik wilde graag wat tips van jullie
wat lekker betaalbaar maar niet slecht is.

Groetjes,
alain
 

Posted Sun 15 Jul 12 @ 12:55 pm
poosje wachten tot rmx2 van hercules uit is?
 

Posted Sun 15 Jul 12 @ 4:03 pm
Beste Alain,

Wat noem je 'lekker betaalbaar', in andere woorden, wat ben je bereid uit te geven?
 

Posted Mon 16 Jul 12 @ 1:13 am
Nouja met betaalbaar bedoel ik niet in de 1000 euro,
maar ik weet ook niet precies wat je allemaal nodig hebt om een beetje leuk te kunnen Dj'en
omdat ik niet precies weet wat je nodig hebt is het moeilijk om zegmaar ene prijs te noemen maar ik dacht aan rond de 500 euro ofzo.
 

Posted Mon 16 Jul 12 @ 5:51 am
een controller die vdj of een ander pakket ondersteund, een computer speakersetje en klaar.

je kna het zo gek maken als je zelf wilt
 

Posted Tue 17 Jul 12 @ 8:41 am
Ja ik vroeg me dus af welke controller geschikt zou zijn, ik heb gekeken naar die van Hercules en die is op zich wel netjes alleen die is nog niet uit andere suggesties mischien? ik had ook zelf gekeken en ik vond de cddj ergo ofzo heel erg mooi zeg maar een beetje in die stijl zou ik het willen.
 

Posted Wed 18 Jul 12 @ 1:23 pm
Donlennos wrote :
Ja ik vroeg me dus af welke controller geschikt zou zijn, ik heb gekeken naar die van Hercules en die is op zich wel netjes alleen die is nog niet uit andere suggesties mischien? ik had ook zelf gekeken en ik vond de cddj ergo ofzo heel erg mooi zeg maar een beetje in die stijl zou ik het willen.


Mooi is natuurlijk een beetje ondergeschikt aan goed he :P Overigens kan je niet zeggen dat cddj ergo een slecht apparaat is. Als je wilt weten hoe hij bevalt kan je het beste gewoon even google-en voor wat reviews. Leer er een paar en je haalt er de belangrijke kritische noten wel uit.
 

Posted Wed 18 Jul 12 @ 2:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)