Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: wat is het verschil tussen deze 2 herculesen - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

ik ben nieuw in het dj gebeuren en ben me al paar dagen aan het inlezen.

nu heb ik 2 setjes gevonden die van hercules rmx en die van hercules dj 4set.
nu weet ik dat jullie niet mogen adviezeren welke beter is maar kan iemand me wel vertellen wat het verschil is?
 

Posted Wed 04 Jul 12 @ 4:34 pm
Niet mogen is niet de juiste term. Het is alleen meestal een persoonlijke keus en wat voor een ander geweldig is kan voor jou / jullie een drama blijken.

Je bent niet helemaal op de juiste plek voor je vraag. Maar daarom kan ik je nog wel de goede kant op wijzen:
>>Info over de RMX<<
>>Info over de DJ4 set<< (Met een handig overzichtje met de verschillen tussen de RMX, de DJ-4 en de Mk4....)

Succes met kiezen.
 

Posted Wed 04 Jul 12 @ 6:59 pm
oké dan lijkt me de rmx iets beter in ze soort (gezien de tabel)
alleen ik zie dat deze minder verlichting heeft is dit erg hinderlijk?
en je kunt bij de rmx niet schkalen van dek naar dek maar kan ik wel 2 liedjes in elkaar over laten lopen?
 

Posted Thu 05 Jul 12 @ 8:52 am
De verlichting lijkt me niet zo'n punt als je zelf zorgt dat je werkplek een beetje verlicht is. Het ding is erg populair (geweest) en daar heb ik nooit een klacht over gelezen.

Je kunt met elke controller je nummers in elkaar laten overlopen. Wat zou je anders met zo'n ding moeten? ;)

Als je nog even geduld hebt, komt de nieuwe RMX uit: de RMX 2. Als ik het goed heb ligt de adviesprijs van de 2 wat lager (niet vragen, ik heb geen details) dan die van de eerste RMX. Je mag er van uit gaan dat het ding weer een beetje beter wordt, en je krijgt er(volgens Hercules) Virtual DJ 8 bij, waar bij de RMX 1 nog VDJ 5 wordt geleverd.
>>HIER<< alvast wat details.
 

Posted Thu 05 Jul 12 @ 10:51 am
is er ook een vergelijking tussen de rmx en de 4-MX gezien de 4-mx me beter lijkt dan de rmx