Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: [Vraag] Numark Mixtrack Pro + VDJ + Simpele PC-boxjes.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

SonDaanHome userMember since 2012
Ik heb een vraagje. Ik moet vanavond op een klein feestje draaien. Daar zijn geen goede boxen voorhanden, die ik in m'n MixTrack Pro kan pluggen. Dus ik vraag me af of het mogelijk is om PFL te doen met Headphones en de Main in te stellen als de gewone PC Line-Out, dus als ik er boksen op aansluit, daar de Master uitkomt. Ik heb een tijdje zitten proberen maar ik vind het niet.

Weet iemand of dit mogelijk is. Ik vrees echter van niet...

Alvast bedankt!
 

Posted Wed 27 Jun 12 @ 7:48 am
Hangt van je versie af. Maar je verhaal is niet helemaal duidelijk: Je hebt geen fatsoenlijke speakerset, maar wat wil je dan op de line-out van je laptop aansluiten?
Ga ik maar gokken: De HiFi-set van de feestganger? Die kun je nl ook op de output van de MixTrack aansluiten. En een kabeltje met tulpjes aan beide kanten zijn altijd wel ergens voorhanden.
 

Posted Wed 27 Jun 12 @ 4:43 pm
SonDaanHome userMember since 2012
Hoe sluit ik die dan aan op d Mixtrack? "Tulpjes"?
 

Posted Thu 28 Jun 12 @ 7:42 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Kijk eens aan de achter kant van je controller , daar zie je 2 witte en 2 rode aansluitingen ( channel 1 +2 ) (dat noemen wij hier in NL tulp aansluitingen)

Je zorgt ervoor dat er een rode en een witte op 1 channel zitten , de andere kant van de kabel gaat naar de versterker of audio set waaraan je de boel wilt koppelen.




Hou er wel erg in dat je in je software (welke je ook gebruikt) je wat instellingen moet aanpassen aangezien je in eerste instantie de geluidskaart gebruikte van je computer.
Met deze opstelling maak je gebruik van de geluidskaart die in de controller zit ingebouwd.

voor VDJ ziet het er zo uit :

Inputs: None
Outputs: Headphones (Master: Chan 1&2 / Headphones: Chan 3&4)
Sound card: Numark (Or 4.1 card -> Numark)
 

Posted Fri 29 Jun 12 @ 5:02 am
Dozo10 wrote :

Hou er wel erg in dat je in je software (welke je ook gebruikt) je wat instellingen moet aanpassen aangezien je in eerste instantie de geluidskaart gebruikte van je computer.

Nog niet. Dat wilde hij nu juist instellen (al lijkt me dat niet nodig. Zie onderaan)

Dus deze instellingen...
Dozo10 wrote :

Inputs: None
Outputs: Headphones (Master: Chan 1&2 / Headphones: Chan 3&4)
Sound card: Numark (Or 4.1 card -> Numark)

zijn de instellingen waar hij nu ook op staat.

Let wel: In de LE-versie zijn de instellingen gekoppeld aan je controller en meestal niet aan te passen. Aangezien je in je thuis-situatie toch al gebruik maakt van je RCA / Tulpaansluitingen hoef je niets te veranderen als je de Mixtrack aansluit op een HiFi-setje bij de "klant".
 

Posted Fri 29 Jun 12 @ 6:26 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
ff mijn LE gestart... je kan helemaal niets aanpassen.
config tab is leeg buiten een aanbieding om 20 dagen pro te testen.
nu zit ik te denken hoe ik dat deed instellen in LE , maar kwam er achter van niet omdat ik vrij snel full pro kocht.



 

Posted Fri 29 Jun 12 @ 7:28 am
Dozo10 wrote :
....hoe ik dat deed instellen in LE , maar kwam er achter van niet.......


:D
 

Posted Fri 29 Jun 12 @ 7:33 am


(Old topics and forums are automatically closed)