Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: David Guetta – Nothing But the Beat, The Movie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoe kan het aanklooien met platen en mengpanelen je een superster maken? David Guetta weet er alles van. Op zijn zolderkamertje is hij begonnen met plaatjes draaien en nu is hij de beste dj van de wereld. De documentaire ‘Nothing But The Beat’ gaat over het leven van David Guetta. Van een underground house dj tot een ster van wereldformaat.

Love don’t let me go, When love takes over en Titanium. Het zijn drie van de talloze hits die David Guetta scoorde. De dj bestormt de wereldhitlijsten nooit alleen, vaak werkt hij samen met bekende wereldsterren als Kelly Rowland, Snoop Dogg, Will.I.Am en Fatboy Slim. In de documentaire Nothing But de Beat vertellen deze sterren verhalen over hun samenwerking met David Guetta.

In de film zie je hoe David Guetta bekend werd door het mixen van house, elektronische beats, hip-hop en R&B. Toch gaat Nothing But The Beat volgens de dj niet alleen over het succes van Guetta, maar vooral over de cultuur en de positie van een dj anno nu. In Nothing But the Beat deelt David Guetta zijn ervaringen in de hoop dat hij hiermee anderen inspireert om hun dromen te volgen.

(Klik op CC voor Engelse ondertiteling)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6gxDcUh6m8g#t=78s
 

Posted Fri 18 May 12 @ 12:12 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
niet verkeerd, ben een guetta fan van het eerste uur....
eindelijk erkenning door dj mag (dus het draaiende publiek) dat hij de beste is,
1 van de beste wisten we al .... maar DE beste.... dit jaar in ieder geval!!
nu vind ik het verschil dj vs producer natuurlijk een hele discussie waard. want de hits die hij heeft zijn als producer en niet als dj...
Hmmm dus als het gaat om de beste dj.. kan je maar beter een retegoede producent zijn ... of ...euh.... zie ik het verkeerd?
 

Posted Fri 18 May 12 @ 1:27 pm
Leuke discussie. Ik zie ook David G. uitsluitend als producer van goede en dansbare muziek.
Niet als DJ zoald bv Gigi of Antoine.

 

Posted Sat 19 May 12 @ 12:57 pm
Hij is naar mijn (bescheiden) mening een betere producer dan Dj.

Als je naar de video hieronder kijkt zie je wat ik bedoel.....

Dus als je tegenwoordig een bekende naam in de scene hebt, en veel publiek trekt (dus een hoop inkomsten genereerd)
,en het publiek uit z'n dak gaat op jouw muziek, kan je dit doen.


http://youtu.be/MT3-6NT5xbY

(The Dj of Lady Gaga is very good)

 

Posted Sun 20 May 12 @ 1:36 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Wow,das vet... lege speler.... playback-en als dj.... ghehehehe LOL
 

Posted Tue 22 May 12 @ 11:52 am


(Old topics and forums are automatically closed)