Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ Pro video naar 2x Pioneer CDJ2000 zoek button 2x dezelfde??

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Bij het (HID midi) koppelen van VDJ Pro video naar 2x cdj2000 krijg ik op beide steeds dezelfde zoekfunctie... op beide spelers
zodra ik een track op 1 heb gevonden en clue klaar gezet
op cdj nr.2 zoeken dat gaan nr.1 ook mee zoeken.....
Iemand hier ervaring mee hoe dit te 'ontkoppelen'?
Voor de rest werkt het naar behoren.

Alvast bedankt,

Mvg Rob
 

Posted Thu 17 May 12 @ 1:25 pm
djbeemdPRO InfinityMember since 2009
Vorige week in de Disco geprobeerd om met vdj en de pioneers cdj 2000 te draaien, even uitzoeken hoe de instellingen moeten zijn en het werkte,
ik gebruik een macbook pro 2.2 ghz, 16gb, vdj 7.05 pro, een usb hub, externe hardeschijf waar de muziek op staat. de eerste drie uur geen probleem gehad, alles werkte, maar omdat we met meerdere dj's draaien en de andere ook de usb stick gebruikt zag vdj in 1 keer beide spelers niet meer, nadat ik de computer opnieuw opgestart heb ziet vdj problemen met de geluidskaarten van de cdj 2000. ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg ze niet meer aan de praat. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn. oh, op de usb hub zitten de externe harde schijf, 2 x usb voor cdj, en af en toe nog een usb stick.

als iemand mij hiermee kan helpen, heel graag.

Bert Molendijk.
 

Posted Sun 10 Jun 12 @ 10:09 am
Bert,

de hub is wrs niet zo'n goed idee. Ik heb de info uit het General Forum (>>KLIK<<).
2 CDJ's op een hub lijkt een bekend probleem te zijn, maar belangrijker is dat er veel te veel bandwijdte via 1 poort wordt gevraagd.

Kijk eens wat je met de info uit de link kunt en anders even afwachten totdat s.waterreus bijspringt. Die heeft wat meer kaas gegeten van de Pioneers.
 

Posted Mon 11 Jun 12 @ 8:02 am


(Old topics and forums are automatically closed)