Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Wellicht handige info, mijn eerste artikel voor Digital DJ Tips!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

 

Posted Mon 14 May 12 @ 9:30 am
leuk stukje tekst,

ik mix eigenlijk bijna altijd nummers die ik net heb binnengehaald, met de keys en de visuele ondersteuning van de wave form, in combinatie met de opbouw van een nummer zoals die bij de meeste nummers is, lukt dat prima. ik gebruik wel altijd een original mix of een andere mixbare versie
 

Posted Mon 14 May 12 @ 6:51 pm
:) Inderdaad een leuk informatief artikel.

Eigenlijk heb ik hier bijna altijd mee te maken . Met nieuwe tracks en/of promo's die ik opgestuurd krijg stel ik mijn wekelijkse radio set van 1 uur samen. Aan de hand van de Key's, Bpm's, en de visuele ondersteuning hoe de tracks zijn opgebouwd kom ik een heel eind.

De tracklengtes kort ik overigens wel in, want "intro - Outro" mixen vindt ik erg saai. (misschien leuk voor een mix CD)
En soms laat ik er ook weleens een "Break" of "Intro" van een track vervallen om de "flow" van de set niet te verstoren.
 

Posted Wed 16 May 12 @ 3:27 pm
Ik had je linkje al gezien in het General forum. Leuk! Weer een reden om een (gratis) abonnementje op de mailbrief van DJtips te nemen.
Hoe kom je nu zo in de stal van Phil Morse terecht?
 

Posted Wed 16 May 12 @ 3:36 pm
Martin FourS wrote :

Hoe kom je nu zo in de stal van Phil Morse terecht?


Zoals dat altijd gaat met zulk soort dingen, gewoon een artikeltje schrijven en opsturen. Heb jarenlang voor PC-Active geschreven, dat begon niet anders ;P
 

Posted Wed 16 May 12 @ 4:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)