Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Muziek hapert met DJ Console RMX.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

RhimasHome userMember since 2012
Hallo,
Ik heb een DJ Console RMX van Hercules.
Als ik muziek afspeel met de RMX hapert de muziek precies om de minuut. Het is erg vervelend.
Ik heb mijn RMX nu voor 6 dagen en het is altijd al zo geweest.
Binnenkort moet ik ergens muziek gaan draaien dus dan is het niet erg handig als de muziek om de minuut hapert.

Weet iemand wat ik moet doen?

Dank u wel!!

 

Posted Tue 08 May 12 @ 10:21 am
 

Posted Tue 08 May 12 @ 11:30 am
RhimasHome userMember since 2012
Martin FourS wrote :


Allemaal heel nuttig maar niet wat ik zoek.
Het heeft niet me de computer te maken volgens mij.
Wanneer ik de Home free version van virtual dj gebruik (voor 10min) is er geen hapering.
Het is dus volgens mij in het programma zelf.
Het is ook exact om de minuut wat mij heel raar lijkt.

Enig idee wat het is?
 

Posted Tue 08 May 12 @ 2:23 pm
Als je niet weet wat het is kun je ook niet zeggen dat hetgeen in de Wiki is vermeld niet hetgeen is dat je zoekt.

In VDJ is er geen enkele actie die exact om de minuut plaats vind. Zelfs effecten hebben niet zo'n lange spreiding, tenzij je zelf met scripting bezig bent geweest. Daar heb ik je niet over gehoord. Het enige dat ik kan verzinnen dat eventueel in VDJ kan gebeuren is dat je je internetverbinding in VDJ hebt openstaan en deze probeert verbinding te maken, maar of de LE-versie die ook heeft kun je alleen zelf nagaan. (Config / tab Internet) De Home-versie heeft dat iig niet (behalve in die 10 minuten)
Wat wel in dat verhaal staat is dat je beter alles kunt afsluiten dat niets met VDJ te maken heeft. Dus geen WiFi, internetverbinding, Facebook/Hyves / MSN, tekst-editors, spellen, enz. Zelfs je virusscanner kan (bij geen internetverbinding) regelmatig proberen een update binnen te halen (we hebben nog ergens een voorbeeld waarbij elke avond om 00.00 uur een pieptoon te horen was: virusscanner)
 

Posted Tue 08 May 12 @ 2:56 pm
RhimasHome userMember since 2012
Heb nu mijn WIFI afgezet tijdens het spelen, en inderdaad nu is er geen hapering meer!


Dank u!
 

Posted Tue 08 May 12 @ 3:17 pm
Martin FourS wrote :
(we hebben nog ergens een voorbeeld waarbij elke avond om 00.00 uur een pieptoon te horen was: virusscanner)


Ja, man, LOL. Was dat alweer vergeten!
 

Posted Tue 08 May 12 @ 5:10 pm
Ik niet, Bob. Ik help je wel herinneren zo af en toe :p
 

Posted Tue 08 May 12 @ 5:30 pm


(Old topics and forums are automatically closed)