Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mixen met Virtual DJ LE en Pioneer DDJ Ergo controller

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo iedereen

Het is misschien een rare vraag, maar ik vraag mij nu toch af hoe je eigenlijk het beste muziek mixt.
In het gebruiksfilmpje van de Pioneer DDJ Ergo controller laden ze 2 tracks en syncroniseren dan de 2de track die ze in de 1ste willen mixen.
Maar wanneer ik dit doe wordt het tempo van die track dus automatisch aangepast aan de 1ste track. Je hebt dan een perfecte mix maar het tempo van die 2de track ligt dan vaak veel te laag vind ik. En eens ze aan het spelen is kan ik het tempo moeilijk gaan veranderen want dat hoor je zeer goed...
Hoe pakken jullie het mixen juist aan?
Of hoe kan je dit oplossen?

Alvast bedankt voor de raad
 

Posted Mon 30 Apr 12 @ 9:41 am
Hoi,

Kijk eens op de Wiki-pagina's ( http://www.virtualdj.com/wiki/index.html ) onder "Want to be a DJ" en "Tips, tricks & wizbangs". Je kunt daar vrijwel alles terugvinden.

Tipje: Registreer je VDJ even onder "Modify my profile" bovenaan deze pagina. Je kan dan nooit meer je software of serienummer kwijtraken, je kunt wat meer uit de Download-sectie halen, VDJ updaten naar de laatste versie (binnen je huidige versienummer) en je hebt recht op een korting als je besluit de Full Pro-versie aan te schaffen.
 

Posted Mon 30 Apr 12 @ 10:19 am
Ik heb mij geregistreerd, maar die link van die wiki werkt niet bij mij...
 

Posted Mon 30 Apr 12 @ 12:15 pm
Handig.... Hij nam de haakjes mee in de link. Spaties tussen gezet, nu doet'ie het wel ;)
 

Posted Mon 30 Apr 12 @ 2:00 pm
Hallo, ik heb sinds vorige week een ddj ergo met virtual dj le. Alles werkt behalve het voorbeluisteren lukt niet.
Ik hoor door de headphone alleen de track die ik door de luidsprekers hoor. Ik heb gelezen dat het iets te maken heeft met de cue knoppen maar als ik die indruk verandert er niets. Kan iemand mij helpen aub?
 

Posted Thu 15 Nov 12 @ 9:24 am
Dan is VDJ waarschijnlijk niet goed geconfigureerd. >Hier< staan de juiste instellingen.
 

Posted Thu 15 Nov 12 @ 2:55 pm
Hallo,

Ik gebruik de Pioneer DDJ-ergo icm met Virtual DJ LE. Ik krijg het niet voor elkaar om het geluid van de microfoon via de hoofdtelefoon of speakers te beluisteren. Wie kan mij helpen met de juiste instellingen?

 

Posted Tue 18 Dec 12 @ 3:20 pm
Heb je de instelingen staan zoals in de link boven jouw post?
 

Posted Tue 18 Dec 12 @ 4:22 pm


(Old topics and forums are automatically closed)