Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJ Naam?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,
Ik zoek een dj naam maar weet echt geen goede.
Misschien weten jullie wat?
Wat info over mij:
Dion van Nierop
Ik word op school Lange genoemd misschien is daar wat mee te doen?
Ik ben 14 Jaar

Hoor Graag van Jullie!

Mvg. Dion
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 11:14 am
Heb niet veel verstand ervan, maar als ik een heel-kleinbeetje logisch nadenk:

Dj-Dion? Simpel en rijmt nog ook...
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 12:13 pm
Niet echt Origineel
Misschien DJ ZeRt?
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 12:19 pm
Long Tall DJion
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 12:22 pm
Ik had Zelf DJD10N Maar wat houd die van jouw in bob?
Met die cijfers is het denk wel leuk
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 12:34 pm
Je zei toch dat je "Lange" werd genoemd.
Ik neem aan dat dat op je lengte slaat.
En als het je achternaam is, blijft het een (leuke?) woordspeling.
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 5:49 pm
Oke, bedankt het is niet echt wat ik zoek...
 

Posted Tue 27 Mar 12 @ 12:01 am
Dion, je kent me niet, anders zou je weten dat die toespelling op Long Tall Sally een grapje was........
 

Posted Tue 27 Mar 12 @ 1:08 am
ik ben 10 en heb dj2go maar ik weet ook gen dj naam
 

Posted Wed 28 Mar 12 @ 6:01 am
ik snap niet waarom iedereen zo nodig een "DJ NAAM" moet hebben, het podium is nog mijlen ver, leer eerst eens om te gaan met de spullen die je hebt.
 

Posted Wed 28 Mar 12 @ 11:41 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Wat dacht je "The Dionausar".....
 

Posted Fri 30 Mar 12 @ 4:21 am
s.waterreus wrote :
ik snap niet waarom iedereen zo nodig een "DJ NAAM" moet hebben, het podium is nog mijlen ver, leer eerst eens om te gaan met de spullen die je hebt.


Hear hear! Draai nu al 20 jaar plaatjes en heb nog niet het gevoel dat ik een naam nodig heb.
 

Posted Mon 09 Apr 12 @ 11:28 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
dat kan volledig kloppen , je bent dan ook geen 10-15 jarige waar uiterlijk en faam belangrijker zijn dan wat dan ook ... ;)

dat merk je anno nu met na genoeg alles , een grote mond, een grote houding .... tot het puntje bij paaltje komt ....
en als je daar dan als volwassenen mee in conclaaf gaat .... krijg je eerst de meest gruwelijke dingen naar je hoofd geslingerd om vervolgens een antwoord te krijgen in de vorm van ... ja maar ik ben nog maar een kind ... en je kan er niets aan doen zonder allerlei wetten te breken of een pissed off ouder op je nek te hebben aangezien zijn kind dat nooit doet.
Hak je ze verbaal in de pan ( die 12 jarige) dan ben je hoe dan ook de gebeten hond ...
Kinderen ...
Ik blijf er ver vanuit de buurt en wil er zo min mogelijk mee te maken hebben ;)

oe de manier van mijn reageren .... frustratie puntje .... lol


 

Posted Mon 09 Apr 12 @ 11:54 am
Nee, hoor. Mee eens. Wij oude l#llen met een paar jaar ervaring achter onze kiezen zijn nu eenmaal niet in staat die gasten wat goedbedoelde wijze raad te geven, omdat ze het net zelf hebben uitgevonden. En dat snappen wij weer niet....
Vind ik helemaal prima, vind de rest dan ook maar uit :p

(Kan ook andersom: Vanmiddag in de VIP-tent smakelijk zitten lachen om een 60+ DJ die met een enorme smile "naadloos" 90 BPM liet overlopen in 128 BPM en andersom. Zonder pitch....)
 

Posted Mon 09 Apr 12 @ 12:25 pm
Dozo10 wrote :
dat kan volledig kloppen , je bent dan ook geen 10-15 jarige waar uiterlijk en faam belangrijker zijn dan wat dan ook ... ;)

dat merk je anno nu met na genoeg alles , een grote mond, een grote houding .... tot het puntje bij paaltje komt ....
en als je daar dan als volwassenen mee in conclaaf gaat .... krijg je eerst de meest gruwelijke dingen naar je hoofd geslingerd om vervolgens een antwoord te krijgen in de vorm van ... ja maar ik ben nog maar een kind ... en je kan er niets aan doen zonder allerlei wetten te breken of een pissed off ouder op je nek te hebben aangezien zijn kind dat nooit doet.
Hak je ze verbaal in de pan ( die 12 jarige) dan ben je hoe dan ook de gebeten hond ...
Kinderen ...
Ik blijf er ver vanuit de buurt en wil er zo min mogelijk mee te maken hebben ;)

oe de manier van mijn reageren .... frustratie puntje .... lol




oeehhh, ik voel een puntje van frustratie, maar +1
 

Posted Tue 10 Apr 12 @ 4:28 pm


(Old topics and forums are automatically closed)