Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Bij het laden van nummers blijft het andere nummer hangen..

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik werk met 2 CDJ's 850 en een mixer DJM 700 en dan aangesloten aan mijn laptop.. Maar mijn probleem is, als er een nummer afspeelt en ik wil een andere nummer op de andere cd speler inslepen. Dan stopt het nummer die afspeelt! Maar dat is dan heel soms...
Maar met mijn Hercules RMX werkt het helemaal prima, dus ik snap het niet helemaal..

Al mijn muziek staat op een Western Digital (1TB)

Laptop:
Processor: Intel (R) Core (TM) i7 CPU Q720 @1.60GHz 1.60 GHz
Installed memory (RAM) 4,00 GB (2,99 GB usable)
System type: 32-bit Operating System
Pen and Touch: No Pen or Touch Inpit is available for this Display

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 7:34 am
Nick, met welke versie van VDJ werk je i.c.m. de CDJ's? Dat kan nl niet dezelfde zijn als de LE-versie die je bij je RMX hebt gekregen.
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 5:10 am
Dat is gewoon VDJ pro 7 volgens mij, want ik kom daar met mijn koptelefoon en met mijn hardeschijf en dan is het gewoon plug and play.
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 7:20 am
Ah, dezelfde computer maar met wisselende controllers.
De ASIO-drivers van de Pioneers (die je wrs wel hebt geinstalleerd) zijn een stuk zwaarder dan de drivers van de Hercules. Ik heb geprobeerd een stukje uit de handleiding te kopieren, maar dat lukte niet: Je kunt de buffergrootte van de ASIO-drivers groter maken. De handleiding geeft duidelijk aan dat een te kleine buffergrootte tot drop-outs kunnen leiden. (Pag. 11 van de NL-handleiding) Daar staat ook beschreven hoe je de buffergrootte aan kunt passen. (Via Start > Alle Programma's > Pioneer CDJ > Pioneer CDJ ASIO Instellingen Hulpprogramma)
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 8:50 am
Yes..! Het is gelukt, dank u!
 

Posted Fri 17 Feb 12 @ 5:39 am


(Old topics and forums are automatically closed)