Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Samples, skins, effecten en al die andere dingen instaleren

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een vraag, ik heb een ion discover dj pro draaitafel gekregen met virtual dj LE. Ik had die code op de site ingevoerd en wou wat efecten downloaden. Ik zag dat dat kon maar ik weet nu niet hoe ik ze in virtual dj moet zetten! O ja, op YT stond dat je zze in het mapje efects moest zetten maar ik heb helemaal geen mapjes behalve virtual dj, rip en die andere!! HELP ME, WAT MOET IK DOEN (o ja, ga niet heel uitgebreid doen want ik ben redelijk jong:-))
 

Posted Mon 30 Jan 12 @ 9:16 am
Als het uitgebreid moet, doen we dat ook.... ;)
Je effecten (voor zover ze zichzelf niet installeren) moet je kopieren naar Mijn Documenten/Virtual DJ/Plugins/Mapje naar keuze/. Dus video-effecten in video Effects, sound-effecten in Sound Effects, enz.
 

Posted Mon 30 Jan 12 @ 9:31 am
Volgens mij snap je met niet echt maar ik heb het probleem al gevonden. ik keek bij: all progamms in plaats van My documents and setting!


TY VOOR NIKS!! :-)
 

Posted Mon 30 Jan 12 @ 9:37 am
Klopt. Ik snap zoveel als dat me uitgelegd wordt. Behalve Rip komt Virtual DJ "en die andere" ook voor in Mijn Documenten, dus dat kan verwarring geven. Wel benieuwd of het wil werken: Waarschijnlijk kun je de samples wel in de sampler laden maar blijven ze niet staan.
 

Posted Mon 30 Jan 12 @ 9:42 am
Hey, hier ben ik nog eens, alles werkte goed maar toen ik zo'n sample downloaden kwam hij in mijn documenten, ik versleepde hem naar het mapje Sampler van virtual dj en starte virtual dj op. nu komt het probleem: toen ik bij samples keek zat hij er niet tussen! dat is het zelfde met de efecten enz.. doe ik iets verkeerd ofzo? volgens mij niet maar vertel dan hoe ik het kan oplossen!
 

Posted Thu 09 Feb 12 @ 10:09 am
Wat ik lees vind ik raar, ik hoef niets te verslepen....
Enkel een effect downloaden, die komt dan in de map "Downloads", en klaar is kees
Ik kan het effect dan gebruiken als ik VDJ weer opstart...
 

Posted Thu 09 Feb 12 @ 12:51 pm
Je vergeet een stap, lijkt me: Bij .EXE-berstanden dubbelklik je op dat bestand om het te installeren. Dan wordt het echt in de standaard mappen geplaatst. Er is geen mogelijkheid om VDJ te vertellen dat een effect, skin of andere toevoeging in een andere map staat dan de standaard door VDJ aangemaakte mappen. Dus als je iets in je map Downloads laat staan zal het niet werken.

@Nycaps: De LE-versie heeft maar een beperkte ondersteuning van samples. Het lijkt erop dat die beperking betekent dat je alleen de standaard samples kunt gebruiken. Iets anders kan ik er niet van maken. Hetzelfde geldt voor de effecten en de record-functie.
De beschikbare functies van LE kun je >>HIER<< bekijken (eerste kolom)
 

Posted Thu 09 Feb 12 @ 2:41 pm
LOL, ik typ sneller dan ik denk...
Je hebt volkomen gelijk Martin, ze staan ook in de map soundeffects...
Ik was vergeten dat ik ze ook geinstalleerd heb :))
 

Posted Thu 09 Feb 12 @ 4:30 pm
ik heb en vraag je ik kan niet downloaden want over al staan geen download link bij weet eimand waar ik het kan downloaden
 

Posted Sat 14 Apr 12 @ 10:05 am
Hier. Maar als No License User kun je niet profiteren van de zaken waar de gebruikers met een betaalde (en geregistreerde) versie van VDJ wel gebruik van kunnnen maken. In jouw geval kun je dus inderdaad niets downloaden behalve de Home Free versie.
 

Posted Sat 14 Apr 12 @ 11:47 am
ik heb ook gewoon een hercules mp3 e2 gekocht met bijbehorende VDJ maar ik kan helemaal geen effecten downloaden?!
 

Posted Mon 05 Nov 12 @ 9:39 am
Die heb ik al beantwoord:
Martin FourS wrote :
De LE-versie heeft maar een beperkte ondersteuning van samples. Het lijkt erop dat die beperking betekent dat je alleen de standaard samples kunt gebruiken. Iets anders kan ik er niet van maken. Hetzelfde geldt voor de effecten en de record-functie.
De beschikbare functies van LE kun je >>HIER<< bekijken (eerste kolom)


Je LE-versie is een cadeautje zodat je in ieder geval met je controller aan de slag kunt. Daar kun je helaas niet van verwachten dat je dezelfde rechten hebt als iemand die de Full Pro-versie heeft gekocht.
Je kunt wel een korting krijgen met de LE-versie als je de Full-Pro-versie zou willen kopen. Klik bovenaan de pagina op Buy en vul daar je serienummer in van je LE-versie. Je ziet dan meteen wat voor korting je krijgt. Laat je niet verleiden tot de aanschaf van een goedkopere versie omdat daar je controller niet mee werkt. Die doet het alleen met de Full Pro-versie en je meegeleverde LE.
 

Posted Mon 05 Nov 12 @ 1:18 pm


(Old topics and forums are automatically closed)