Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: LE-versie verlopen?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb net een heel topic geplaatst, maar dat zie ik nergens meer, dus ik vermoed dat ik iets niet goed heb gedaan.

Drie weken geleden heb ik een LE-versie gekocht en na heel wat gepuzzel functioneerde alles perfect. Maar ik kon drie weken gebruik maken van de functies van een Proversie, maar ik had niet het idee, dat ik dat nodig had, want ik gebruik de software uitsluitend voor het maken van een radioprogramma.

Maar nu kan ik ineens de configuratie niet meer in, ik kan geen MP3-tjes meer laden in de samples, mijn playlist is verdwenen en ik kan de software alleen nog maar gebruiken als de controller is aangesloten. Zijn dit nu allemaal zaken, die de LE-versie niet heeft (zelfs de configuratie niet?)? Want dan had ik net zo goed de Pro versie kunnen kopen (hoewel mijn hobby dan wel erg veel geld gaat kosten). Mijn Engels is niet zodanig, dat ik de produktinformatie goed kan lezen, dus wie kan mij even verder helpen?
 

Posted Mon 23 Jan 12 @ 2:25 pm
Topic is gewoon zichtbaar, heb er net op geantwoord..... (staat onder dit topic in de homepage van het NL-forum)

 

Posted Mon 23 Jan 12 @ 2:28 pm
Ja, hikje online.
 

Posted Tue 24 Jan 12 @ 4:04 am


(Old topics and forums are automatically closed)