Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: invalid skin file (error line 0 in the xml)

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoi allemaal ik probeer virtual dj LE te downloaden maar als ik hem heb gedownload en hem wil openen zegt hij
invalid skin file (error line 0 in the xml)
weet iemand hoe ik dit kan oplossen
alvast bedankt
 

Posted Fri 20 Jan 12 @ 7:22 am
Gijs,

kopieer je foutmelding in de search-box op de homepage van het NL-forum. Krijg je een heleboel antwoorden.
 

Posted Fri 20 Jan 12 @ 11:17 am
of de fabrieksinstellingen resetten
 

Posted Fri 20 Jan 12 @ 3:30 pm
 

Posted Fri 20 Jan 12 @ 5:49 pm
@NeefSteef: Dat lukt alleen als je VDJ kan starten. In sommige (of de meeste) gevallen is de skin corrupt en krijg je het programma niet gestart.

@Stievie: Je hebt de zoekopdracht gedaan op de homepage van VirtualDJ.com. Dan krijg je idd verwijzingen naar buitenlandse topics. Je hebt dit niet als je vanaf de homepage naar het Dutch Forum gaat en dan de complete foutmelding in de searchbox zet. Er wordt dan alleen gezocht binnen het Nederlandstalige forum.
 

Posted Sat 21 Jan 12 @ 7:42 am
Ik heb net hetzelfde probleem. Ik heb ook een paneel gekocht van hercules en daarbij zat de cd van VDJ.
Ik heb alle mogelijkheden uitgeprobeerd ivm de skins, 1001 keer opnieuw geïnstalleerd, en ik krijg nog steeds de foutmelding.
Ik werk met een macbook pro, kan iemand mij zeggen hoe ik dit vervelend probleem kan oplossen?
Ben geen computerexpert, dus aub niet in het Chinees...
 

Posted Sat 21 Jan 12 @ 7:43 pm
Ik heb gelezen dat de meest voorkomende oorzaken van dt probleem de volgende zijn:

* Het programma installeren met een gebruiker (bv. Fred) en het willen gebruiken met een andere gebruiker (bv. Eddie)
de andere gebruiker mist de map /gebruikers/naam/Bibliotheek/VirtualDJ.... Zonder deze map werkt VDJ niet
Je kan dit oplossen door die map manueel te kopieren of door VDJ te installeren met de gebruiker die je later daarvoor gaat gebruiken.

* Het programma installeren "als Administrator"

* De error kan ook veroorzaakt worden door het installeren van een skin die niet juist is of voor een andere versie van VDJ is, als dat zo is ga dan naar Documenten/VirtualDJ/Skins of Bibliotheek/VirtualDJ/Skins en verwijder de skin


Als wat hierboven staat niet helpt of niet van toepassing is probeers dan het volgende:

* Verwijder dan MacintoshHD -> Gebruikers/NAAM/Bibliotheek/Voorkeuren/com.atomixproductions.virtualdj.plist
* Ga naar het Download Center hier op de website (staat onder je naam linksvanboven) en idownload het laatste nieuwe installatie-bestand http://www.virtualdj.com/download/updates.html / http://www.virtualdj.com/download/free.html
* Installeer het hierboven vermelde bestand

TIP: Als je die Bibliotheek niet kan vinden kijk dan eens hier http://www.virtualdj.com/wiki/MAC.%20Reveal%20hidden%20Library%20folder.html
Wel in het engels maar daar is het nog te vroeg voor om dat ook te vertalen :)



Als je wat geduld hebt doe ik dat straks wel voor je ;)

Hopelijk heeft dit kunnen helpen en anders moet je maar eens "Invalid Skin File" ingeven in de zoekfunctie op het Nederlandstalige forum.

PS: Ik heb geen Mac, en heb dit zelf ook niet uit mijn duim gezogen, heb dit gewoon even vertaalt van op de wiki-pagina.
 

Posted Sun 22 Jan 12 @ 4:39 am
Vertaling " MAC: Reveal Hidden Library folder" (als dit nodig zou zijn)


In nieuwe installaties van Virtual DJ v7.0.3 en daarboven, zal de Virtual DJ Home map waar uw database, playlists, skins, effecten, enz... inzitten in the Bibliotheek map staan om te voldoen aan de eisen van AppleStore.

Maar, Apple heeft besloten deze map te verbergen, om te voorkomen dat de gebruikers per ongeluk aanpassingen zouden doen aan deze map.

Methodes om die Bibliotheek map te vinden:

* Toegang met het Finder-Menu
Het Finder-menu heeft een aantal extra en verborgen items
Open een Finder-scherm, klik op Ga-menu en druk op de ALT toets om de Bibliotheek zichtbaar te maken

* Toegang met een sneltoets-achtig ding
In eender welk Finder-scherm (ook op uw bureaublad), hoef je enkel CMD+SHIFT+G in te drukken en dan het volgende in te
typen: ~/Library/

* De volledige Bibliotheek zichtbaar maken (enkel voor experten)
Typ dit command in om zichtbaar te maken: chflags nohidden ~/Library/
Typ dit in om het terug te verbergen: chflags hidden ~/Library/
 

Posted Sun 22 Jan 12 @ 6:51 am
Én voor alle liefhebbers de link naar zowel de PC als Mac WIKI-pagina's: >>KLIK<<
 

Posted Sun 22 Jan 12 @ 10:37 am
Thanks mate!
 

Posted Mon 23 Jan 12 @ 9:04 am
invalid skin file (error line 0 in the xml)
 

Posted Sun 30 Dec 12 @ 7:12 am
Hallo,

Ik heb de melding na installatie van VDJ LE---> invalid skin file (error line 0 in the xml) op mijn Windows 7 machine

Voordat ik VDJ heb geinstallerd heb ik in het regitser alle verwijzingen naar Vitual DJ verwijderd.

Daarna opnieuw geinstalleerd maar helaas de melding blijft terugkomen:

Wie weet nog een oplossing
 

Posted Sun 30 Dec 12 @ 7:16 am
Heb je, voor installatie, ook je map "Mijn Documenten/Virtual DJ/Skins" verwijderd? Als daar nog een foute skin in staat, kan het nog steeds fout gaan. Ook moet je de installatie als Administrator uitvoeren.
Zie verder mijn 1e antwoord, bovenaan deze pagina en http://www.virtualdj.com/wiki/Invalid%20Skin%20Error%20PC.html
 

Posted Sun 30 Dec 12 @ 7:25 am
Ik krijg ook Virtual DJ LE gedownload en krijg ook de melding: Invalid skik fili (error line 0 in the xml)
Ik zou graag een duidelijke oplossing horen zodat ik het gewoon kan gebruiken op mijn MacBook
 

Posted Wed 05 Feb 14 @ 12:17 pm
Beste Wout,

6 posts terug (stukje naar boven scrollen) heb ik een link geplaatst naar uitleg op de Wiki-pagina's van VDJ. Heb je die al gelezen?
 

Posted Wed 05 Feb 14 @ 5:31 pm
fluoroHome userMember since 2004
Ben overgestapt van windows vista naar windows 8.1 ,heb mijn hercules rmx opnieuw geinstalleerd en alles staat er netjes op maar hetzelfde probleem: invalid skin file(error line 0 in the xml).ondertussen heb ik al 3x compleet opnieuw begonnen met de installatieprocedure in de release notes, en ook met firmware-update procedure die al misgaat vanaf punt 3 waar je een bericht moet krijgen: the drivers seem to be much older then expected..?deze bericht krijg ik niet. en punt 4; in taakbeheer hdjseriescpl.exe stopzetten die popt gewoon direct vanzelf terug in actie, en dus al de volgende stappen kloppen ook helemaal niet meer. Is het al iemand werkelijk gelukt om dit probleem te fixen?
 

Posted Thu 29 May 14 @ 4:05 pm
is het probleem niet te zoeken bij het feit dat je home user bent en geen controller versie hebt ?
 

Posted Thu 29 May 14 @ 4:25 pm
Nee, dat is niet per definitie het geval. Iemand die zijn VDJ 7 (of ouder) niet registreert, krijgt automatisch de status Home User. Een LE-user die zijn oude versie heeft geregistreerd, is nog steeds een LE-user.
 

Posted Fri 30 May 14 @ 3:30 am
Fluoro,

Graag de volgende keer een nieuw topic aanmaken: je problemen staan los van het originele topic.

Voordat je de controller aansluit: Zorg eerst dat je de laatste nieuwe drivers hebt geïnstalleerd. Als je dat niet doet, worden de standaard Windows-drivers geladen en die zijn niet de juiste. Wil je daarna nieuwe drivers laden , dan heb je een conflict. Lees ook goed de aanwijzingen op de pagina, en zeker met betrekking tot het verwijderen van de oude drivers: http://ts.hercules.com/nl/index.php?pg=view_files&gid=17&fid=62&pid=215&cid=1
Laat de driver-update dus niet afhangen van de wil van de installer om te updaten. De basis kan al fout zijn en dan gaat het mis. (Ook zijn de drivers op de CD hoogst waarschijnlijk al niet geschikt voor W 8.1. Dat was nog niet uitgebracht....)

Kijk vervolgens eens op welke USB-poort je de controller hebt aangesloten. De USB3-poorten zijn niet bij elke PC even stabiel en er worden regelmatig problemen gemeld met controllers op USB3. Een USB3-poort heeft een blauwe binnenzijde, een USB1 of 2 -poort een witte. Probeer de USB2-poort eens. Mocht die er niet opzitten, zet er dan eens een (powered) USB(2)-hub tussen. Dat schijnt de problemen meestal op te lossen.

Probeer dan nog eens de software te installeren.
 

Posted Fri 30 May 14 @ 4:31 am


(Old topics and forums are automatically closed)