Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DigitalDJTips instructie-video voor de (Free) Home-edition

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

>>HIER<< is een 1,5 uur durende instructie-video te vinden hoe je met de Free Home-edition een volwaardige DJ kunt worden/zijn. Om jullie geen losse flodder aan te praten heb ik hem ook bekeken (€8,92 betaald via PayPall) en er zitten echt een aantal erg nuttige tips in. O.a. hoe je keyboard te mappen omdat je geen controller kunt gebruiken. Denk aan bv de cross-fader... Overall is het een geweldig promo-praatje van Phil Morse over VDJ.

Overigens is de site ook aan te bevelen. Eenmaal (kostenloos) geregistreerd krijg je wekelijks tips via de mail over hoe je werk beter te doen. Daarnaast zijn er op de site voor geregistreerde gebruikers al diverse tips en video-instructies te vinden.
 

Posted Tue 10 Jan 12 @ 8:16 pm
Martin FourS wrote :
>>HIER<< is een 1,5 uur durende instructie-video te vinden hoe je met de Free Home-edition een volwaardige DJ kunt worden/zijn. Om jullie geen losse flodder aan te praten heb ik hem ook bekeken (€8,92 betaald via PayPall) en er zitten echt een aantal erg nuttige tips in. O.a. hoe je keyboard te mappen omdat je geen controller kunt gebruiken. Denk aan bv de cross-fader... Overall is het een geweldig promo-praatje van Phil Morse over VDJ.

Overigens is de site ook aan te bevelen. Eenmaal (kostenloos) geregistreerd krijg je wekelijks tips via de mail over hoe je werk beter te doen. Daarnaast zijn er op de site voor geregistreerde gebruikers al diverse tips en video-instructies te vinden.


Mooie tip,thank's!!
 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 2:33 am
Ik heb besloten om bij hem de gehele online Digital Dj curcus te volgen,en heb gisteren de toegang tot de curcus video's gekregen.

Hij legt het erg goed & duidelijk uit (zonder al te technisch te worden). Veel voorbeelden laat hij zien in Tracktor maar sommige ook in VDJ.

Er wordt vooral ingegaan op het Dj-een met controllers,Cuepoints, gebruik van Keylock,manueel beatmixen zonder "sync",met "sync",etc.
Diverse tips voor effectief bijhouden van je muziek bibliotheek, hoe je Laptop & controller in te pluggen op de bestaande club apperatuur in een Live situatie.

Ben er in ieder geval een stuk meer wijzer geworden dan uren Youtube tutorial filmpjes, dus ik kan het iedereen aanraden.

 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 11:11 am
DJ NEONGLASS wrote :

Er wordt vooral ingegaan op het Dj-een met controllers,Cuepoints, gebruik van Keylock,manueel beatmixen zonder "sync",met "sync",etc.
Diverse tips voor effectief bijhouden van je muziek bibliotheek, hoe je Laptop & controller in te pluggen op de bestaande club apperatuur in een Live situatie.


Dit rijtje wordt ook besproken in de video uit mijn link, alleen dan zonder controller, en echt gericht op het gebruik van VDJ Home.
Het is idd een interessante site. Ik snap je stap iig.
 

Posted Wed 11 Jan 12 @ 11:22 am
Een 1,5 uur durende instructie-video (€8,92 via PayPal) te vinden hoe je met de Free Home-edition een volwaardige DJ kunt worden/zijn


Heb nu ook deze video besteld & bekeken. Kan zeker de beginners met VDJ deze video aanraden. :)
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 12:48 pm
Heb de video nog niet gezien, maar ben al wel (kostenloos) geregistreerd op de site en krijg inderdaad elke week 2 mailtjes met allerlei handige info en tips... Echt een aanrader ;)
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 1:15 pm


(Old topics and forums are automatically closed)