Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark Mixtrack Pro + Loop functions

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

JoenolHome userMember since 2011
Hee,

ik heb een Numark Mixtrack Pro thuis staan. Ik krijg hem standaard met Traktor, maar Virtual DJ werkt voor mij veel beter.
Probleem is alleen dat álles werkt behalve de Pitch control en de Loop functies. Waar het aan ligt, ik snap er echt niets van.
Ik heb gewoon de Virtual DJ 7 pro versie, geen trial ofzo.

Kan iemand me helpen? Het frustreert me echt enorm.

Alvast bedankt!
 

Posted Thu 27 Oct 11 @ 5:16 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Goedemiddag,
Indien je je full pro versie even registreerd( als pro geregistreerde mag je mail adressen doorgeven ;) dan mail ik je mijn mappings door en is het denk ik verholpen( het is geen probleem alleen staan er een aantal instellingen niet goed ;)

Gr,
VJDozo
 

Posted Thu 27 Oct 11 @ 6:54 am
Hallo,
Ben ook van plan om deze aan te schaffen maar heb één vraagje. Is het mogelijk om het andere deck voor te luisteren met een hoofdtelefoon?

Groetjes,
Danderend
 

Posted Sat 29 Oct 11 @ 12:31 pm
dat kan met elke controller, het is min of meer de essentie van het mixen
 

Posted Sat 29 Oct 11 @ 1:28 pm
Nee, niet waar.
Ik heb nu een Numark Total Control, daar heb je een externe geluidskaart voor nodig.
Kan iemand duidelijk aangeven hoe dat gaat bij de Numark Mixtrack pro?
 

Posted Sat 29 Oct 11 @ 1:55 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Danderend wrote :
Nee, niet waar.
Ik heb nu een Numark Total Control, daar heb je een externe geluidskaart voor nodig.
Kan iemand duidelijk aangeven hoe dat gaat bij de Numark Mixtrack pro?


stel je vraag vooral in een "eigen"toppic " dit toppic gaat over het probleem van Joenol ;)

 

Posted Sat 29 Oct 11 @ 2:03 pm
dat je een externe geluidskaart nodig kan hebben klopt, dat is afhankelijk van je apparatuur, maar het voorbeluisteren met vdj met een koptelefoon kan wel degelijk altijd.
je moet onder sound setup de juiste drivers kiezen bij de hardware waar je je speakers en koptelefoon heb gehangen.

zie handleiding audio setup gids, daar staat alles duidelijk in

http://www.virtualdj.com/images/pdf/VDJ7_Inleidingsgids_Dutch.pdf
 

Posted Mon 31 Oct 11 @ 7:24 am


(Old topics and forums are automatically closed)