Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: BCD3000 + Virtual DJ 7.0.5 pro

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

yvomsHome userMember since 2011
Hey beste lezer,
Ik ben yvo een net gestarte Hobbiest.
Ik heb Virtual dj pro al een paar maandjes in gebruik en kan er al wat mee (qua mixen)
Alleen vandaag ben ik naar Bakx muziek shop gegaan in goes, En daar heb ik een Behringer BCD3000 (le enabled) gekocht.
Maar hij wil helaas niet werken met virtual dj Ik heb al wat zitten rondneuzen in de config, Maar ik kom er niet uit.
Heb ook al wat andere posts gelezen maar ik gebruik gewoon de boxjes van mijn computer en heb nog geen woofers of een mixer.
Kan ik de behringer instellen zodat ik kan scratchen er mee en loopen gewoon de functies die er op zitten gebruiken in VDJ of is dat nog niet beschikbaar?
Ik zou heel graag willen dat hij het doet want ik wil zo snel mogelijk een nieuwe mix maken met de behringer,

Bedankt voor het lezen



Extra
(er gaan wel lampjes branden als ik gewoon met de muis een loop maak dan gaat het lampje op mn BCD Reloop branden en als ik een liedje afspeel gaat het play lampje ook gewoon branden,
Ik kom er geen wijs uit

Mvg, yvo
 

Posted Wed 26 Oct 11 @ 5:44 pm
Yvo,

ik vermoed dat je de Free Edition gebruikt met de controller. Dat werkt helaas niet. Er zijn 2 versies van VDJ die met een controller werken: de Full Version en de met de controller meegeleverde LE-versie. In jouw geval zou ik de LE-versie installeren. Dan kun je in ieder geval met het ding aan de slag.
 

Posted Thu 27 Oct 11 @ 2:39 am
yvomsHome userMember since 2011
Ik heb Virtual dj PRO full :)
en de free home edition..
ook heb ik traktor scratch pro en ik ga zo traktor le downloaden.
 

Posted Thu 27 Oct 11 @ 8:21 am
werk hij met traktor wel?
 

Posted Thu 27 Oct 11 @ 8:44 am
yvomsHome userMember since 2011
Ik weet niet hoe ik hem moet instellen ik heb nog nooit traktor gebruikt ik ga het eens proberen.
 

Posted Thu 27 Oct 11 @ 10:31 am
je kan ook een midi test programma downloaden om te kijken of je wel signaal hebt,

en als je pro hebt, dan graag registreren
 

Posted Thu 27 Oct 11 @ 10:56 am
yvomsHome userMember since 2011
Huh hoe moet ik dat doen?
ik plug dat ding gewoon in, en plug me boxen in de Master volume.
Ik krijg dan wel geluid als ik hem op BCD3000 zet maar dan kan ik geen knoppen gebruiken...
ledjes gaan wel branden als ik iets met mn muis of toetsenbord doe..
Ik heb helemaal geen idee hoe ik moet mappen ofso.
____________________________________________________________________________________
Probleem opgelost.
Ik had de driver voor vista geinstalleerd maar ik heb een ander :P
ikheb windows 7 :o
ik lach me eigen nu een beetje dood.
Dankjewel voor de eventueele hulp.
 

Posted Thu 27 Oct 11 @ 8:06 pm
goed dat het is opgelost,
 

Posted Fri 28 Oct 11 @ 4:25 am


(Old topics and forums are automatically closed)