Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Welke te downloaden ? - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hoi !

Ik ben net nieuw op dit forum, ik zal eerst even wat vertellen :
Ik ben hier terecht gekomen omdat het me wel leuk leek om te leren draaien, en daar ben ik zo aangekomen door Slam!FM omdat ik afgelopen dinsdagavond daar was bij de avondploeg. Daniel ( een van de DJ's) lied me van alles zien hoe het werkt met draaien enzo, en ik vond het zelf zoooo leuk dat ik een beetje na ging denken dat draaien me ook wel erg leuk leek, en zo ben ik eigenlijk een beetje bij deze site gekomen.

Maar nu, ik wil graag Virtual DJ downloaden , om het allemaal een beetje te leren kennen, maar welke versie kan ik het beste downloaden en is goed voor beginners zoals mij en kan ik nederlands talig instellen?

Groetjes Saskia.
 

Posted Sun 23 Oct 11 @ 1:05 pm
Hoi, Saskia,

Om te beginnen is er 1 gratis download: De Free edition. Met deze versie kun je het pakket in ieder geval leren kennen. De Free Edition ondersteunt geen extra geluidskaarten, heeft alleen een video out in een zg window (dus niet full screen) en ondersteunt geen controllers.
Tussen deze versie en de meest uitgebreide, de Full Version zitten een aantal versies welke elk een stukje toevoegen. Ik zie persoonlijk eigenlijk geen toegevoegde waarde in die tussenversies omdat ze nl geen van allen het gebruik van een controller toestaan. En dat is imho juist de belangrijkste. Alle versies ondersteunen een taalpakket, maar daar moet je je echt niet teveel van voorstellen. Wel is er een >>Nederlandstalige handleiding<< beschikbaar, welke je door de moeilijkste stukjes heen moet kunnen helpen.

Alle versies met hun mogelijkheden kun je >>hier<< vinden.

Succes!
 

Posted Sun 23 Oct 11 @ 1:26 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
En hier staat de enige gratis download ;)

http://www.virtualdj.com/download/free.html

Je zult zien dat na een tijd spelen met de free versie je verder gaat kijken, naar een controller.
De meeste controllers worden geleverd met een versie van VDJ die werkt met de controller.
Al vrij snel wil je dan automatisch meer en vind je de 300 euro voor VDJ full pro helemaal geen probleem ( had ik ook )
Na een 8 maanden de full versie intensief te gebruiken blijf ik me verbazen over wat het pakket allemaal kan.
Plus het feit dat de licentie voor de rest van mijn leven is, en ik waarschijnlijk een leuke korting krijg bij het uitkomen van een nieuwe versies.

 

Posted Mon 24 Oct 11 @ 5:37 am
Dozo10 wrote :
.....en ik waarschijnlijk een leuke korting krijg bij het uitkomen van een nieuwe versies.


NU ben ik best benieuwd wat je bedoelt: EĆ©nmaal de Full Version aangeschaft ben je klaar met betalen. Dus een leuke korting van 100% ;)
Waar dacht je dan nog voor te moeten betalen?
 

Posted Mon 24 Oct 11 @ 5:55 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
als versie 9.0 uitkomt ...
 

Posted Mon 24 Oct 11 @ 8:09 am
Maak ik je glimlach nog breder: hoef je niet voor te betalen. (Eind vorig jaar zijn we overgestapt van 6.1.2 naar 7.0. Was dus voor nop)
 

Posted Mon 24 Oct 11 @ 8:37 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
:) oke das idd een nog grotere glimlach, ik ging er vanuit dat nieuwe versie , nieuwe update licentie (=betalen) nodig zou zijn.
Dit is natuurlijk helemaal geweldig...altijd de laatste versie , voor Dat bedrag! wauw, kunnen de boys van microsoft een mooi voorbeeld aan nemen.... :)
 

Posted Mon 24 Oct 11 @ 9:08 am
Mee eens! Wat dacht je van de conculega's?

Sorry, Saskia, voor het volledig off-topic gaan. Aan de andere kant: Promotioneel wel een prettig praatje ;)
 

Posted Mon 24 Oct 11 @ 12:55 pm
Om off-topic ff verder te gaan:
het is weer zover!


Tussen dinsdag en woensdag hebben we 12.000 km voor de boeg.
Prettige winter!

 

Posted Mon 24 Oct 11 @ 1:58 pm
Valt wel mee, BoB....
Had je FB-berichten ook al gezien: Alles opgeborgen en schoon.
Vat geen kou :D
 

Posted Mon 24 Oct 11 @ 2:40 pm
Martin FourS wrote :

Vat geen kou :D


 

Posted Mon 24 Oct 11 @ 2:55 pm
veel plezier in de filipijnen en een warme zomer/winter.

 

Posted Mon 24 Oct 11 @ 5:19 pm
Dozo10 wrote :
als versie 9.0 uitkomt ...


snap je denkwijze native instruments rekent wel 69 euro voor de upgrade van v1 naar v2. vdj niet.
hoewel ik persoonlijk wel moet zeggen dat ik niet elke verandering ook een verbetering vind, ik gebruik nog seeds v6.12, maar dat terzijde.
 

Posted Mon 24 Oct 11 @ 5:22 pm
Hoi jongens

Ben Luc uit Belgie en heb onlangs de home versie van VDJ gedownload omdat ik er al veel goede reacties op gehoord had.
Als DJ zocht ik nl. achter een progr dat zowel Mp3 als Mp4 video etc zou kunnen afspelen en mixen als ook mijn oude 45, 33 T en maxi singles die ik reeds op mijn laptop had gedownload. En echt het werkt goed. Maar nu...
Toen ik echter wou betalen voor onderstuining etc kwam ik tot de constatatie dat dit alleen met visa, paypal, mastercard etc ging.
Waarom niet gewoon met een overschrijving???

 

Posted Sun 04 Dec 11 @ 6:06 am
weet ik ook niet, maar dat zijn de opties.
ik heb ook een credit card van iemand anders gebruikt en hem terugbetaald,

misschien is dat voor jou ook een optie
 

Posted Sun 04 Dec 11 @ 6:45 am
Zoekfunctie gebruikt.... (zoek eens op overschrijving)

Als je op Buy hebt geklikt, krijg je een aantal opties om te betalen. En de onderste......



Ik heb niet op Continue geklikt, ik heb er aan 1 genoeg.
 

Posted Sun 04 Dec 11 @ 7:20 am
hij is iets veranderd maar toch
 

Posted Sun 04 Dec 11 @ 9:18 am
Bas,
mijn plaatje krijg je als je vanuit jouw plaatje op Continue klikt. De mijne is (ook) actueel: Vanmiddag gemaakt.
Ik heb op Continue geklikt vanwege de aanvullende info die dan zichtbaar wordt.
 

Posted Sun 04 Dec 11 @ 9:28 am
oh ok,

ik durfde de eerste keer al niet meer op continue te klikken, jij durft :)
 

Posted Sun 04 Dec 11 @ 11:19 am
:D
Ik ben speciaal voor de gelegenheid eerst uitgelogd. Zolang ik dan nog geen gegevens in hoef te voeren durf ik best veel......
 

Posted Sun 04 Dec 11 @ 12:46 pm
95%