Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: 6 effects toetsen op RMX werken niet op Pro versie.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

pickpayPRO InfinityMember since 2010
Hallo,

Ik heb de pro versie van van virtual Dj gekocht, en kan mijn 6 knoppen waarmee je effects, of echo's enz...... op mijn RMX niet meer gebruiken. ( nu moet ik steeds met de muis werken en is niet zo handig als met de druktoetsen op de RMX

Moet je de knoppen toewijzen of zo naar welk effect je zou willen per knop ?

MVG,
Dirk

 

Posted Sun 23 Oct 11 @ 2:15 am
Idd je moet ze zelf toewijzen, het staat ook in de gebruiks aanwijzing.
 

Posted Sun 23 Oct 11 @ 5:34 am
pickpayPRO InfinityMember since 2010
De gebruiksaanwijzing van de RMX ?
Kun je geen tipje geven hoe het moet aub ?

alvast bedankt

 

Posted Sun 23 Oct 11 @ 6:17 am
De meesten van ons hebben niet eens een RMX. Verwacht je nu van ons dat wij voor jou de handleidingen gaan downloaden en doorspitten om je antwoord te geven? Het forum is geen vervanger voor de handleiding en een beetje moeite mag je zelf ook wel doen. Daarnaast is het voor jezelf ook wel prettig kennis op te doen van de spullen en software waar je mee werkt.
 

Posted Sun 23 Oct 11 @ 1:08 pm
pickpayPRO InfinityMember since 2010
Mijn beste vriend,

Ik heb voor ik op dat forum kwam mijn volledige gebruikshandleiding doorgenomen van de RMX.
Volgens mij als je met een skim werkt waar maar 1 effect op te zien is ( zoals de meeste) is het onmogelijk om de 6 voorkeurtoetsen van de RMX te gebruiken.

Mvg,
 

Posted Sun 23 Oct 11 @ 1:46 pm
Martin FourS wrote :
De meesten van ons hebben niet eens een RMX. Verwacht je nu van ons dat wij voor jou de handleidingen gaan downloaden en doorspitten om je antwoord te geven? Het forum is geen vervanger voor de handleiding en een beetje moeite mag je zelf ook wel doen. Daarnaast is het voor jezelf ook wel prettig kennis op te doen van de spullen en software waar je mee werkt.


gast doe eens normaal man! je hoeft niet te reageren.. en gezien hoe dat je reageert is het mischien ook maar beter gewoon je mond te houden, er wordt gewoon een vraag gesteld. ben je niet bereid om te helpen zoals de meeste hier die alleen maar lopen te zeiken richting mensen met minder verstand dan zij zelf reageer dan gewoon niet.

 

Posted Sun 23 Oct 11 @ 2:59 pm
ik heb zelf een Rmx en m'n mapping zelf gemaakt, als je wilt wil ik je hier graag mee verder helpen, maar gezien het best een verhaal is voeg me dan ff toe op msn : remcol34@live.nl dan leg ik je graag uit hoe je deze knoppen kan toewijzen
 

Posted Sun 23 Oct 11 @ 3:00 pm
je kan ook een kant en klare mapping downloaden in de tools sectie onder downloads.
volgende keer graag hrcules vragen stellen in hercules topic.tnx
 

Posted Sun 23 Oct 11 @ 4:01 pm
Peer van Dun wrote :
gast doe eens normaal man! je hoeft niet te reageren.. en gezien hoe dat je reageert is het mischien ook maar beter gewoon je mond te houden, er wordt gewoon een vraag gesteld. ben je niet bereid om te helpen zoals de meeste hier die alleen maar lopen te zeiken richting mensen met minder verstand dan zij zelf reageer dan gewoon niet.


Bedankt voor je heldere reactie. Uiteraard staat het je vrij je mening te geven maar dat geldt ook voor mij. De handleidingen zijn duidelijk genoeg en degenen die moeite hebben met de Engelse handleidingen worden ook op hun wenken bediend: Die hebben we vertaald. De eerste reactie van TS maakte mij duidelijk dat er geen enkele moeite werd gedaan die handleiding te lezen. En dan scherm ik (weer) met de forumregels: Lees de handleiding voordat je je vraag op het forum plempt. Snap je iets niet, vermeld dan welk deel je niet begrijpt, dan kunnen we dat stuk aanpassen als dat nodig blijkt.

Dan op persoonlijke noot en in het algemeen: Als je moeite hebt met mijn reactie(s) dan stuur je me een PM of 1 naar de moderator (s.waterreus) in plaats van de reactie zoals je die nu hebt geplaatst. Er is ook nog zoiets als netiquette.

Gast....

Nog even terug naar TS: Je kunt in jouw geval eens kijken naar een skin waarin je meer effecten kunt toevoegen. Ik gebruik zelf de Black Sheep-skins waarin je 6 effecten per speler kunt toewijzen.
 

Posted Sun 23 Oct 11 @ 4:16 pm
sheppieHome userMember since 2007
 

Posted Mon 31 Oct 11 @ 3:29 pm


(Old topics and forums are automatically closed)