Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ stopt met voorbeluisteren na minuut of 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste,

Sinds kort ben ik eigenaar van een mc-crypt control-5 deck. Hier kreeg ik VDJ LE bij, prachtig programma, alleen stopt VDJ na een tijdje met het geven van een PFL signaal. Het ligt volgens mij echt aan de software, aangezien ik nog wel "gewoon" muziek erdoor kan afspelen. Ik heb het geprobeerd dmv. de instellingen voor voorbeluisteren te zetten op (INPUT: NONE) (OUTPUT: HEADPHONES) en bij soundcard heb ik het geprobeerd op (MONO SEPERATED) (DUAL SOUNDCARDS) en (4.1 card) maar bij elke instelling heb ik hetzelfde probleem, na een tijdje goed werken geeft VDJ geen signaal meer op het aangewezen PFL kanaal.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
 

Posted Fri 07 Oct 11 @ 2:35 pm
EDIT: Ter informatie, als ik VDJ opstart zonder de decks aangesloten werkt het programma gewoon zoals het hoort.
 

Posted Fri 07 Oct 11 @ 4:09 pm
Trommelz wrote :
...........Het ligt volgens mij echt aan de software..............Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?


Misschien legale software kopen?
 

Posted Sat 08 Oct 11 @ 3:01 am
Wauw, wat het hartelijk welkom op dit forum met zo'n aanvallende reactie. Ik heb LEGALE software, van cd en met serienummer.
Niet te snel conclusies trekken misschien?
 

Posted Sun 09 Oct 11 @ 2:03 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Goedenavond,
Jammer genoeg had je geen gegevens ingevuld toen je de vraag stelde, vandaar BoB’s reactie ;-)
Nu je wel je gegevens ingevuld hebt en je licentie nummer voldoe je aan de standaard spelregels van het forum.
Bij deze alsnog welkom op het forum. ;-)
 

Posted Sun 09 Oct 11 @ 4:17 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
dubbele post , my bad ... oeps ;)

 

Posted Sun 09 Oct 11 @ 4:20 pm
gezien je controller kan ik je verwijzen naar het aldi topic, want dat is dezelfde controller. (maar dan met geluidskaart)
zorg dat je de laatste drivers gebruikt zover dat van toepassing is.
je geeft aan dat vdj wel werkt zonder controller, waarschijnlijk zit er daarom iets niet goed in de instellingen bij je sound opties of in de driver zelf.
weet eerst zeker wat voor een geluidskaart er in de controller zit en hoe je dit moet instellen.
hoe loopt je configuratie nu?



bump.

zie net dat deze controller helemaal geen geluidskaart aan boord heeft dus je gebruikt een ingebouwde geluidskaart.
dit zal een 4.1 + geluidskaart zijn. instellingen zijn dan input none, output headphones, soundcard, driver van de soundcard.
maar ook hier geldt, laatste drivers installeren.
 

Posted Mon 10 Oct 11 @ 9:26 am


(Old topics and forums are automatically closed)