Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ 7.0.5b doet raar met V7's

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

sinds de update gemiddeld na een uur problemen,vastlopers. freezes, en zelfs dat de decks wisselen van locatie. (a naar b)
ook dat vollume aan staat maar faders dicht. terwijl het mengpaneel analoog is,
eerder nooit iets gehad, komt dit door de software? of doet mn mengpaneel raar?

zijn er meer mensen die met Numark V7's werken?

groetjes,
Mathijs
 

Posted Fri 30 Sep 11 @ 9:38 pm
Van Numark V7 heb ik geen verstand, maar ik heb wel ervaring met probleempjes:

1) als je geen vroegere versie gesaved hebt, zou ik een ticket maken naar support met de vraag een vroegere versie van VDJ voor je open te stellen.
Dat doen ze zonder moeilijk te doen.
Omdat ik geen internet op de zaak heb en dus thuis moet updaten, ben ik meer door geluk dan wijsheid versie 7.0.5 ontsnapt en werk nog steeds met 7.0.4.
Tot grote tevredenheid!

2) jaren geleden had ik op één machine zware problemen met VDJ. Toen ik die laptop liet formateren, waren alle problemen weg.
Formateren is een vervelende klus en je bent een dag en mss 60 € kwijt als je het in een comp shop laat doen.
Maar het lost wel heel veel problemen op en je krijgt een zo goed als nieuwe machine terug.

Succes.



 

Posted Sat 01 Oct 11 @ 12:47 pm
je zou kunnen proberen een eerdere versie van vdj te installeren, werkt dat wel, dan vdj ( of een rotte installatie). werkt het dan nog niet dan v7 (drivers). dit is wel wat kort door de bocht, maar toch.
ik zou zelf beginnen met drivers van de v7 en vdj te verwijderen en opnieuw te installeren.
ik heb zelf een tijd terug een ns7 gehad, die deed ook regelmatig vreemd, was altijd een driverprobleem, maar toen was de ns7 ook net uit
 

Posted Sat 01 Oct 11 @ 7:55 pm
Hoi Mathijs,

Ik draai met 2 V7 maar ik heb opzich geen problemen met virtualdj.
Het probleem wat jij hebt, heb ik nog niet eerder meegemaakt dus ik kan je wat dat betreft niet helpen.
Maar nu je weet dat ik ook de V7 heb kunnen we wellicht in de toekomst elkaar helpen.
Ik vind dat er hier maar bar weinig mensen een V7 hebben en dat terwijl ik vind dat het een van de beste zoniet de beste controller is die er op dit moment is.
Eentje die niet van plastic is en dus niet als speelgoed voelt, en eentje die zeer realistich aanvoelt als het om het vinyl gevoel gaat(er is volgens mij nog geen controller die dit heeft kunnen evenaren).
Als het nu gaat om een Pioneer, S4,S2, N4, NS6 noem het maarop, stuk voor stuk voelen ze en lijken ze op speelgoed(plastic) met uitzondering van de hercules 4-mx en NS7
 

Posted Sun 02 Oct 11 @ 11:42 am
Okeej!
heb nu weer 7.0.4 erop!
tot nu toe gaat alles weer super!
daarvoor ook nooit problemen gehad, kwam dus door die B update.

bedankt voor de hulp.

hey neefsteef!
ik hou ook van mn V7's draait zo heerlijk en precies.
hiervoor nog een VMS4 gehad en een RMX. die voelen ook wel goed aan!
maar dit is echt vet! geen latency.

toen VDJ4.0.5B moeilijk deed ging ik ook weer kijken bij serato itch, de software die erbij hoort.
er is een update geweest en dat ziet er ook heel vet uit.

maargoed, alles doet het weer!

groetjes!
 

Posted Tue 04 Oct 11 @ 7:02 am
Itch is inderdaad ook een goed programma alleen de sync knop doet niet wat die moet doen in combinatie met de V7.
Heb jij daar ook last van?
 

Posted Wed 05 Oct 11 @ 10:52 am
ik begrijp alleen niet dat traktor nog steeds niet wordt ondersteunt bij de v7.
En dat terwijl alle andere controllers van numark dat wel hebben
 

Posted Wed 05 Oct 11 @ 1:29 pm
sync werkt anders in itch, je moet eerst beatgrids maken in je muziek, dan moet je 1 deck als master sync gebruiken, en dan het 2e deck ook mee-syncen.
hij blijft dan op sync staan.(net als bij traktor, alles op sync, lock, zelfde snelheid.)
is wel even wennen en ik hou daar ook niet van,(alles op 1 snelheid)



http://www.numark.com/content292912.html

bovenstaande link kun je de shortcuts en uitleg downen - Gaat over de V7 Met itch 2.0!

groetjes
 

Posted Thu 06 Oct 11 @ 5:46 am


(Old topics and forums are automatically closed)