Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Skins en EULA ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Van: Dj ------ <------@web.de>
Onderwerp:

Bericht inhoud:
Hello.
I was wondering if you could send me the numark Mixtrack pro skin for virtual dj?
that would be very nice..Thank you.
I have already contacted you in facebook.

--
Deze mail is verzonden via contact form op VJ Dozo http://www.vjdozo.nl



Indien ik deze meneer/mevrouw voorzie van de gevraagde skin , krijg ik dan gedonder met Atomix en mijn betaalde licentie?
Het is duidelijk dat het hier om een illegale gebruiker gaat anders zou hij/zij mij niet op deze manier benaderen.
De meeste skins worden gemaakt door de gebruikers en om die reden heb ik het idee dat die niet onder de EULA vallen.
Dit is een idee , ik wil het graag zeker weten voordat ik mijn licentie op het spel zet voor een totaal onbekende.

Gr,

Dozo
 

Posted Thu 22 Sep 11 @ 6:04 am
Ik zou me nergens op inlaten, Dozo. Direkt pikt-ie behalve je skin ook je identity en God weet wat er allemaal verder nog voor vreemde dingen kunnen gebeuren.
Om voor een vreemde, en ook nog illegale, gebruiker je bloot te stellen aan mogelijke hacker attacks en/of gedonder met Atomix, is zeker af te raden.

 

Posted Thu 22 Sep 11 @ 7:32 am
Je zou eens een kijkje moten nemen in het Experienced Members-forum. Er is een topic waarin links naar gekraakte versies gepost kan worden zodat vanuit Atomix een officieel verzoek kan worden gedaan de link te verwijderen. Regelmatig worden links naar skins gemeld, maar daar nemen ze geen actie op. De verklaring hiervoor is dat de skins niet hun eigendom zijn. Zou de link verwijderd moeten worden, dan kan alleen de maker actie ondernemen.
De skins vallen dus buiten dit verhaal. Toch zou ik idd niet ingaan op het verzoek. Als binnen de gemeenschap waar hij in zit het verhaal rond gaat dat je bij Dozo wel skins kunt scoren, is het eind zoek.
Ik heb de afgelopen jaren meerdere verzoeken voor skins, registry editors, effecten, enz vriendelijk doch resoluut afgewezen, met als argument precies dat waar jij nu bang voor bent: Sorry, ik zet mijn status en reputatie niet op het spel voor een NLU.
 

Posted Thu 22 Sep 11 @ 8:19 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Heren, wederom mijn dank ;)
Ik poste de vraag omdat ik een beetje "de weg " kwijt ben omtrent wat nu wel en niet de bedoeling is van het "beleid"van Atomix.
En overwoog et te doen aangezien het een kleine moeite is.
Ik had nog niet zozeer nagedacht over het gevolg indien ik die paar kb's zou doormailen.
Martin je geeft het hek van de dam aan en daar was ik totaal aan voorbijgegaan.
Mijn antwoord naar aanvrager zal een eenduidig en helder nee zijn.


EDIT:
zojuist verzonden en gelijk een standaard antwoord gemaakt:


No sorry, i can not do that.
I am a licenced user and earn money with the us of VDJ.
i don't want in any way to endanger my licence and thus my work.
With kind regards,
VJ Dozo
 

Posted Thu 22 Sep 11 @ 10:28 am
Lijkt me duidelijk. Je hebt, wat mij betreft, helemaal gelijk ;)
 

Posted Thu 22 Sep 11 @ 11:36 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Thu 22 Sep 11 @ 11:48 am
Da's héél duidelijk, Dozo (heb even gekeken!)

 

Posted Thu 22 Sep 11 @ 12:16 pm
dozo, pm gestuurd
 

Posted Fri 23 Sep 11 @ 2:01 am


(Old topics and forums are automatically closed)