Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Samples en Effecten toevoegen aan Virtual DJ Hercules MP3 E2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

jorno13Home userMember since 2011
Hallo,

Ik wil graag gedownloade Samples en Effecten toevoegen aan mijn Virtual DJ (DJ Console)
Maar dit lukt mijn niet.

Zou iemand mij kunnen helpen ?

Alvast Bedankt!
 

Posted Mon 19 Sep 11 @ 2:09 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Mon 19 Sep 11 @ 2:20 pm
jorno13Home userMember since 2011
Bedankt !

Al ik dit doe kan ik Virtual DJ. Niet op Load drukken om deze sample in te laden.
 

Posted Mon 19 Sep 11 @ 2:29 pm
je hebt een le versie, niet alle samples en effecten zullen het doen
 

Posted Mon 19 Sep 11 @ 3:02 pm
jorno13Home userMember since 2011
Ja, maar hoe zet ik samples dan in Virtual DJ ?
 

Posted Mon 19 Sep 11 @ 3:19 pm
Staat prima omschreven in de handleiding. Ik zal het niet weten: dat stuk heb ik gedaan.... ;)
 

Posted Mon 19 Sep 11 @ 4:23 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Mon 19 Sep 11 @ 4:47 pm
jorno13Home userMember since 2011
Bedankt voor al jullie tips en links maar ik kan geen handleiding vinden voor de Software die bij geleverd zit bij mijn Hercules MP3 E2.
 

Posted Tue 20 Sep 11 @ 11:05 am
zal nu proberen om niet onaardig uit de hoek te komen,

1: installeren van effecten doe je door te dubbelklikken op het gedownloadde exe bestand, dat kan niet te moeilijk zijn.
2: hoe kan je geen handleiding vinden als je alleen maar hoeft te klikken op de link die dozo je heeft aangeboden
3: als de software die je bij je hercules hebt gekregen niet vdj is, wat doe je dan hier
 

Posted Tue 20 Sep 11 @ 2:17 pm
Hij heeft een geregistreerde versie, anders had hij nooit LE-user kunnen worden. Dan gok ik dat hij een ander versienummer heeft dan waar hij de handleidingen van ziet.
@Jorno: Er is voor het plaatsen van samples niets veranderd in de verschillende versies. Je kunt dus prima de handleiding van versie 6 gebruiken voor een oudere versie.
 

Posted Wed 21 Sep 11 @ 9:29 am
Martin FourS wrote :
Hij heeft een geregistreerde versie, anders had hij nooit LE-user kunnen worden. Dan gok ik dat hij een ander versienummer heeft dan waar hij de handleidingen van ziet.
@Jorno: Er is voor het plaatsen van samples niets veranderd in de verschillende versies. Je kunt dus prima de handleiding van versie 6 gebruiken voor een oudere versie.


precies mijn punt, het maakt niet uit welke versie je hebt het basisprinciepe blijft gelijk
 

Posted Thu 22 Sep 11 @ 5:28 am
Goeiedag,

Ik wil graag met Virual DJ Pro een mix maken zonder zang erin.
Hoe krijg ik dan die zang weg uit een nummer?

Zou iemand mij kunnen helpen?

Gr Stefan
 

Posted Sun 02 Oct 11 @ 10:17 am
Niet. Er zijn softwarepakketten die een (zielige) poging doen om vocals te verwijderen, maar die werken in de praktijk niet goed.
De truc die ze uithalen is uit het stereo beeld het midden weg te halen (waar de vocals meestal zitten). Het probleem is dat je bassdrum en basgitaar / synth daar ook zitten. Er zit dan dus geen laag meer in het nummer. En dat wil je niet. Daarnaast zitten de backingvocals verspreid door het stereobeeld en die verwijder je dus niet.

Er zijn van de meeste nummers remixes te vinden waar al minder of geen vocals in zitten. Die zou je dan meten opzoeken. Die remixen worden overigens vaak of zelf ingespeeld, of ze krijgen van de oorspronkelijke artiest de instrumentale stukken aangeleverd.
 

Posted Sun 02 Oct 11 @ 10:42 am
ik wil samples downloaden ik heb alles al geprobeerd maar lukt niet ik heb zo'n cd van die dj set gekregen maar hij doet het niet kan iemand helpen
 

Posted Mon 13 Aug 12 @ 1:49 pm
@rubenbeu

Hi Ruben, wellicht dat je iets (een heleboel) veel specifieker kan zijn over wat je precies probeert te bereiken.. want samples downloaden? En zo'n CD? Die DJ set?
 

Posted Mon 13 Aug 12 @ 4:36 pm
Kan er iemand mij een duidelijk antwoord geven op de vraag: "Hoe voeg ik gedownloade samples toe op mijn hercules dj controller mp3 e2?"

versie: 1.0.2 DJCEdition mp3 e2 VirtualDJ LE.
Ik werk met een Mac OS X 10.4.11 PowerPC G4

Heb al alles gedaan maar ben nu wel ten einde raad...
maar krijg geen load... en save... te zien.
Ik heb mijn samples op de harde schijf staan net als wat er in de handleiding staat vermeld.
Ook heb ik heel het forum zo goed als 5x doorgenomen en gezocht.

Graag meer uitleg indien mogelijk.

mvg, KN
 

Posted Wed 06 Feb 13 @ 7:30 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik ben bang dat je dat niet kan met de versie VDJ die je hebt.
als je kijkt naar:
http://www.virtualdj.com/products/comparison.html
Dan zal je zien dat er achter een aantal functie's limited staat.
Het laden van eigen samples zal niet mogelijk zijn.....

 

Posted Wed 06 Feb 13 @ 8:25 am


(Old topics and forums are automatically closed)